Ta bort rökdoft från cigaretter i en bil ?

Okej här kommer status från kvällens (kl 18-08) lökprojekt.

Kommer ner i bilen och det luktar starkt av.... LÖK :zpy :3freak

Kanske att det luktar bättre men nu luktar det en korsning av både ättika och lök så bilen måste vädras för att det skall försvinna.

Vet mer senare.

Du har PM, vi bygger själva ozongeneratorer, främst för industrin. Det är proffsgrejor men inte superdyra, sånt du köper för 300 - 400 spänn är rena skiten. Jag vet.

Har för skojs skull ozonerat en gammel volvo som det legat älgben i någon månad, jakthundar skitat ner mm. När man öppnade dörren var det som att få en smäll på käften... Nu tror man bara det körts väldoftande flickor i bilen..

/F

Felix skrev:
Du har PM, vi bygger själva ozongeneratorer, främst för industrin. Det är proffsgrejor men inte superdyra, sånt du köper för 300 - 400 spänn är rena skiten. Jag vet.

Har för skojs skull ozonerat en gammel volvo som det legat älgben i någon månad, jakthundar skitat ner mm. När man öppnade dörren var det som att få en smäll på käften... Nu tror man bara det körts väldoftande flickor i bilen..

/F

Pris då? Glömde ju det viktigaste :7peta

955i skrev:
Okej här kommer status från kvällens (kl 18-08) lökprojekt.

Kommer ner i bilen och det luktar starkt av.... LÖK :zpy :3freak

Kanske att det luktar bättre men nu luktar det en korsning av både ättika och lök så bilen måste vädras för att det skall försvinna.

Vet mer senare.

Ojdå, so much för "huskuren"...

korvgubbe skrev:
Kan väl ge honom ett par timmar... kan väl vara värt att stinka lök å ättika nån dag om alla dofter är borta dagarna efter det..

Yepp, det luktar tämligen starkt av lök men skiten måste ju vädras ur och det är svårt att parkera bilen med alla dörrar öppna och rutorna nervevade i Stockholm :näsblod Nu står den utanför jobbet med personlig Securitasvakt som håller koll på den :tummenupp

Får man välja mellan Rök eller Lök så är det nog som att välja mellan Pest och Kolera :död

Har inte gett upp, om det är något jag har så är det tålamod, möjligen att Felix kan hjälpa mig senare, tråden fortsätter...:tummenupp

Varför ska du ha bort rökdoften från cigaretterna? Vad gör det för skillnad att de ligger i en bil? :rolleyes:

Ozon föråldrar plasten i bilen och bör därför användas med försiktighet.

Turtle har en spray, men jag föredrar en produkt som hetet Yoko air. säljs på tex Autoeperten.
Den finns både på flaska som spray men även i små kuddar, den äter upp dåliga lukter som tex rök och urin.
Den funkar faktisk jävligt bra, undvik att försöka dölja den dåliga lukten med en annan lukt.

Mathias

MaPe skrev:
.. jag föredrar en produkt som hetet Yoko air. säljs på tex Autoeperten.

Yoko air finns i varenda skobutik som spray! Med tanke på att de funkar i mina klätterskor borde det inte vara omöjligt att det funkar i bilen.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman