Ta bort annonsen!!

vtwin

Kronisk snigel
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TLR 99
Det är mkt gnäll om att folk lägger skambud och ringer bara för att snacka skit och ställa dumma frågor.

Något jag stör mig ännu mer på är folk som inte tar bort annonsen de lagt ut när de har sålt sk-ten!! :mad:
Det är så tråkigt att ringa till någon och bara för att höra att det är sålt. Jamentabortannonsjävelndå! så slipper jag ödsla min tid på att jaga något som inte finns kvar.
Rätt eller fel?

Tror inte det går att ta bort annonser. På dom jag haft ute har jag tagit bort all text o skrivit "sålt" istället.

vtwin skrev:
Det är mkt gnäll om att folk lägger skambud och ringer bara för att snacka skit och ställa dumma frågor.

Något jag stör mig ännu mer på är folk som inte tar bort annonsen de lagt ut när de har sålt sk-ten!! :mad:
Det är så tråkigt att ringa till någon och bara för att höra att det är sålt. Jamentabortannonsjävelndå! så slipper jag ödsla min tid på att jaga något som inte finns kvar.
Rätt eller fel?

:fakta
Så sant så!

vtwin skrev:

Rätt eller fel?

Ibland annonserar jag ut många saker på en gång, tex byggmaterial. Då blir folk skitsura om dörren är kvar men inte fönstret. De tycker jag ska ändra annonsen varje gång jag säljer något.

Då brukar jag svara med något drygt.

stavgren skrev:
Tror inte det går att ta bort annonser. På dom jag haft ute har jag tagit bort all text o skrivit "sålt" istället.

Tänkte inte bara på sporthoj utan alla ställen man annonserar på. Helt ok om man skriver sålt eller något annat så man ser hur det ligger till med grejerna :tummenupp

Chris Ash skrev:
Ibland annonserar jag ut många saker på en gång, tex byggmaterial. Då blir folk skitsura om dörren är kvar men inte fönstret. De tycker jag ska ändra annonsen varje gång jag säljer något.

Då brukar jag svara med något drygt.

Skillnad på att sälja 2500 brädor, hyvlade el. ej, eller en hjälm. Lite mer att hålla reda på. Det är helt ok om det är lite mer grejer men inte bara några få. Pisses me off!!

Last edited:
stavgren skrev:
Fungerar alldeles utmärkt här på SH att ta bort sin annons.
Gjorde det senast igår :)

helt rätt.
nånn får gärna lägga ett skambud på min snart...

vtwin skrev:

Rätt eller fel?

Instämmer helt! :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back