Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du kanske helt enkelt köpte en hoj som var dåligt skött, och jag undrar vad kvalitetkänsla är. Min Daytona har gått 4800 mil och den går fortfarande fint!
Hade min triumph varit bättre så hade betyget på hojen blivit därefter, man måste ju gå efter sina egna erfarenheter.... även om det inte var så bar den här gången!
Min SP1 kommer jag aldrig göra mig av med! Min DRÖMHOJ!!!!
Håller med dig Old Badger, och det som inte är perfekt på en hoj kan man ju förbättra själv.![]()
Plockade ned hojen när jag köpt den och gick igenom det mesta, och tack för tipset ang. styrlager ska göra så vid nästa byte![]()

Vaxade du svingen när du hade den nere?
Hade ALDRIG trott att jag skulle göra något sådant men det blir mycket lättare att hålla rent om man vaxar. Förutom att det ser snyggt ut...![]()
Vad har du för hoj/hojar?
Nu till det roliga:
Hojen ihop men startar inte....
Växelpedalen är stum....
En växande pöl av färsk fin dyr-olja samlas i en pöl på garagegolvet...
Folk tar livet av sig för mindre.
Missar ju dessutom Västerviksdagarna nu...
Livet suger fet hästpung ibland!
Bara att riva igen..
men när du får det att fungera är du kung. 
Ingen vidare start på semestern, råkade ut för en bilist som hade lite för bråttom. Blir nog inlösen av försäkringsbolaget och Triumph Thruxton köp istället, en hoj som matchar en gubbe bättre![]()
Toppkåpa, lyse, sidokåpa, gaffelben och framskärm måste fixas. Sedan är det kanske nedre gaffekrona och styrlager, fotpinne, växelspak och blinkers.|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |