Töngaste videon

Hehe, ja rätt fånig video. Galet bra låt dock

Cash Money's still a company and bitch I'm the boss. :yoparty

Huaaäähhh otroligt dålig...

En undran varför måste dom flesta rapartister klämma sig på donken när dom sjunger??? Typ varannan minut? :confused: :va
Är det någon slags manlighetsrit eller?

Svar till oförstående 60talist.

Chromed out 1100. Killen har antagligen aldrig suttit på en hoj innan. Fordonen i videon är bergis hyrda.

PS: Jag brukar också vifta med armarna sådär när jag kör.

Last edited:
Huaaäähhh otroligt dålig...

En undran varför måste dom flesta rapartister klämma sig på donken när dom sjunger??? Typ varannan minut? :confused: :va
Är det någon slags manlighetsrit eller?

Svar till oförstående 60talist.

Nä, dom har flatlös allihop och det kliar antagligen !

Fattar inte hur dom kommer framåt när man håller på med dessa "duttis"spasmer = fladdra med armarna!!!
Den högra armen!!! Som sagt dessa grabbar har nog aldrig kört en hoj på riktigt...synd att den satans hiphop-trenden glider in på sporthojslivet. :huvet

Fattar inte hur dom kommer framåt när man håller på med dessa "duttis"spasmer = fladdra med armarna!!!
Den högra armen!!! Som sagt dessa grabbar har nog aldrig kört en hoj på riktigt...synd att den satans hiphop-trenden glider in på sporthojslivet. :huvet

Instämer med tidigare skribent, hoppas det slutar där. Rockers e va vi e och va vi kommer fortsätta vara :yoparty

om ni vill ha ett tipps på varför rapparna gör som dom gör.. rekomendras bits´n´pieces med pablo fransico.. där han utförligt gräver ner sig i detta fenomen *hehe*

annars så kan man väll säga om pungskrevsfenomenet att dom kanske är dåliga på att använda gummi och lider av någon jobbig könssjukdom

Yo yo nigga ding dong bling bling yo yo...
Nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej! Kan de inte hålla sig till sina gråa Märzzakarioålätter och sitta där och vifta?
Hip håpp är för mig för alltid synonymt med SKIT! Och det är ju synd att sätta skit på sporthojar när skiten kan åka mercedes.

Yo yo nigga ding dong bling bling yo yo...
Nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej! Kan de inte hålla sig till sina gråa Märzzakarioålätter och sitta där och vifta?
Hip håpp är för mig för alltid synonymt med SKIT! Och det är ju synd att sätta skit på sporthojar när skiten kan åka mercedes.

Klart det finns tärda snubbar inom hiphopvärlden men dra inte alla över en kam.

Vem kan säga att fort minor-låten i stuntindustrys senaste film inte passar in eller nickatina's "fly like a bird" i servin it up 2?

Gillar disturbed, seether osv också men tacka gud för att alla inte spelar "rock" hela tiden.

Otroligt töntig video, och varför den heter Stuntin like my daddy har jag ingen aning om.

Märkligt vilka heta känslor som visas när hiphop är på tapeten. Det verkar vara en sådan älska/hata-grej. Undra varför.

Det sjuka här är ju att hela stuntkulturen som satte fart på allt stuntande mer eller mindre kommer "från gatan" och således har samma ursprung som hiphopen, Hela skiten är amerikanskt halvoutlawjunk. Trots det sitter "Stefan" 26 år från Jakan med zx9:a, förgmatchande ställ och hjälm och känner sig stulen på hela sin livsstil.

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...