Känguru används väl för att det är mer slitstarkt än koskinn och kan därför vara tunnare?
ja. tydligen det bästa materialet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Känguru används väl för att det är mer slitstarkt än koskinn och kan därför vara tunnare?
Det är ett skit med naturmaterial som hänger och krymper i garderoben över vintern!
Vid närmare eftertanke så är det inte bara skinn utan andra naturmaterial också som t ex GoreTex ...
Slutsats: Om allting i garderoben krymper så kanske man skulle sova där ...
Känguru är inte "svindyrt". Arlen Ness bl.a. har det i flera av sina ställ vilka är klart överkomliga i pris.
Det är väldigt få ställ som är helt i känguru. De flesta har det på armarna, axlarna. De skinnställ som är helt i känguru är troligen lika mycket värda som de hojar ni kör.
Det är väldigt få ställ som är helt i känguru. De flesta har det på armarna, axlarna. De skinnställ som är helt i känguru är troligen lika mycket värda som de hojar ni kör.
Det är ett skit med naturmaterial som hänger och krymper i garderoben över vintern!
Vid närmare eftertanke så är det inte bara skinn utan andra naturmaterial också som t ex GoreTex ...
Har extremt kameltå när jag får på mig skinnstället, kan det hjälpa och duscha med det?
Hmmm.Det är ett skit med naturmaterial som hänger och krymper i garderoben över vintern!
Kommer du ut ut garderoben så blir kameltån större.
Är det bra eller dåligt? Dåligt för mig, måste ju köpa större skinnställ. Men bra för tjejerna![]()
Är det bra eller dåligt? Dåligt för mig, måste ju köpa större skinnställ. Men bra för tjejerna![]()
Hmmm.
Undrar hur jag ska locka gumman att kinesa i klädkammaren......
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |