Hurricane600
Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Mattias skrev:Idag tog det 40 minuter att åka från mitt-på-Lidingö till Villagatan på Östermalm.
Det är säkert fem kilometer.
men köp en skateboard eller nåt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mattias skrev:Idag tog det 40 minuter att åka från mitt-på-Lidingö till Villagatan på Östermalm.
Victor skrev:Hörru, detär ni bönder som kommer hit och gnäller.
Sen gnäller ni för att ni får för lite bidrag av alla produktiva storstadsbor. Och för att inte tala om allt bitchande om hur jävla långt ni har till alla affärer, uteställen och lokala hembrännaren.
Nu får det snart vara nog! Jag kokar av ilska.
skitte skrev:Prova bo på österlen,invaderas av stockholmare som e stora i käften o inte kan köra bil! håller på att bli galen var sommar!
komm glidande på sveavägen ida om inte vem gjorde en u sväng så man fick tvärnita jo enMaScoot skrev:Hmmm...vi kramas nog inte så mycket i trafiken i Stockholm trots allt.
Var tvungen att åka i kapp en stor fet BMW X5 på Essingeleden idag och. Han var 1 cm från att klippa mitt framhjul, satans pucko.
Han verkade föga impad av min fina gest![]()
Tysken skrev:Essingeleden my ass,,, prova att ta dig från Öfvre Östermalm till fina förorten i Järfälla en vardag runt fyrasnåret så kan vi snacka kö sen![]()
Ska bli jävligt skönt med dom där biltullarna.![]()
Anders R skrev:Jeden tag 35 - 40 minuten mit motorad, 1 1/2 stunden mit auto.
Vem f-n vill ha nåra biltullar det är bara ett sätt att dölja taskiga infrastrukturinvesteringar i regionen.
Din genväg som jag fick beskåda var kanske inte riktigt den snabbaste...Mattias skrev:Idag tog det 40 minuter att åka från mitt-på-Lidingö till Villagatan på Östermalm.
Schnappi skrev:, vi har Nynäsvägen, och E73an istället...![]()
Zana skrev:Idag tog det mig 85 minuter från lidingöbrot till medborgarplatsen, och jag åkte bussfil och hade mig... Vid 16-17 tiden...
Jävlar!!
Victor skrev:Sen gnäller ni för att ni får för lite bidrag av alla produktiva storstadsbor.
Victor skrev:Och för att inte tala om allt bitchande om hur jävla långt ni har till alla affärer, uteställen och lokala hembrännaren.
Den vägen är alltid blockerad av stockholmare som kör 40 km/h. - Oh, så vackert! säger de, när de tittar på fel sida av vägen. De ser ut som oxar som glor på en ladugårdsdörr.MaScoot skrev:Hur är det att köra hoj i Brösarpsbackar då?? Måste ju vara grymt!!
Bingo skrev:Den vägen är alltid blockerad av stockholmare som kör 40 km/h. - Oh, så vackert! säger de, när de tittar på fel sida av vägen. De ser ut som oxar som glor på en ladugårdsdörr.
Vägen är grym men man kan praktiskt taget aldrig köra fort där sommartid. Inte utan att riskera livet ivf.
Äh, 73'an är ok om man har hoj.. Det går att ta sig in till city på 20min i rusning utan att anstränga sig så överdrivet..Schnappi skrev:Vi är helt enkelt så jävla bra.... Här ute på landsbyggden så äre gott att slippa alla bilköer dock, vi har Nynäsvägen, och E73an istället...
![]()
korvgubbe skrev:Kan du inte förklara skillnaden mellan 73:an och nynäsvägen?
![]()
![]()
....men det är ju ibland kö vid rödljuset vi Kulsta. Där kan man ju vara tvungen att köa nästan 2 intervaller när det är som värst!
Han får gärna förklara vad europaväg 73 (E73) är för väg.... Inte många rätt där intekorvgubbe skrev:Kan du inte förklara skillnaden mellan 73:an och nynäsvägen?Schnappi skrev:, vi har Nynäsvägen, och E73an istället...
![]()
![]()
Ord från en sann bidragstagareBingo skrev:Den sortens ont som drabbar stockholmare är bra ont.
Ni har ju nästan bara pensionärer där ner på vägarna så skyll inte på oss Stockholmare!Bingo skrev:Den vägen är alltid blockerad av stockholmare som kör 40 km/h. - Oh, så vackert! säger de, när de tittar på fel sida av vägen. De ser ut som oxar som glor på en ladugårdsdörr.
Vägen är grym men man kan praktiskt taget aldrig köra fort där sommartid. Inte utan att riskera livet ivf.
Victor skrev:Hörru, detär ni bönder som kommer hit och gnäller.
Sen gnäller ni för att ni får för lite bidrag av alla produktiva storstadsbor. Och för att inte tala om allt bitchande om hur jävla långt ni har till alla affärer, uteställen och lokala hembrännaren.
Nu får det snart vara nog! Jag kokar av ilska.
Per skrev:
Yoshi_gixxeRR skrev:Köa...![]()
Jag kör alltid FÖRBI bilarna![]()
.../Yoshi
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey