fetsladd skrev:
2149906 Jag är inte inne här allt för ofta , men när jag är det så möts man ständigt av negativt gnäll över saker som arbetas med för att sporten ska utveklas och gå framåt inte bakåt som vissa hela tiden vill framhäva.
Att starta en poll om svemo ska få göra si och så ?? vad hjälper det mer än att skapa negativ stämning !
Jag och speciellt Peter stångar oss blodiga för att den här tävlingen inte ska behöva flytta sitt datum, och skälvklart ska inte en annan diciplin än MX behöva vila den här dan , vi är nu så jobbiga för MX-sektionen så det ser väldigt just ut att vi blir en egen sektion, och kan då fatta våra egna beslut utan att behöva hela tiden gå genom MX-sektionen.
Vi ger oss inte i våra frågor och beslut som ska se till att sporten utvecklas POSITIVT men vi behöver ert stöd , inte ständigt jävla gnäll
vi driver era frågor och försöker med den mandat vi har att påverka vår sport i rätt riktning, (ett tag till)
Håller med Stoffy,
Tyvärr får du & peter ta skit som ni defintivt INTE skall ha.
Ni gör ett riktigt bra jobb, och hoppas ni orkar hålla ut. Ni ska ha en eloge för det ni gör.
Ilskan uppkommer när det känns som Svemo (MX-sektionen?) sätter käppar i hjulen för oss när vi är på väg framåt, mest förmodligen för att dom är avundsjuka på våran utveckling? ;-)
Våran 1:a SM tävling, tycker jag trots vädret var ett steg helt i rätt riktning.
Det var enl obekräftade uppgifter c:a 3500 personer och tittade under helgen.
Detta är riktigt bra! Tänk om... vädret hade varit bra.
Att vi fick köra sist var tråkigt men ARC var nya på det här, men jag tycker dom hade väldigt bra inställning till oss Supemoto förare. Dom ville att vi skulle få det bra.
Efter mötena som var där hoppas jag att luften är rensad och går framåt.
Vi kommer få TV sändning (hoppas någon vänlig själ lägger ut det så det går att se hur j-a dåligt jag körde..) och jag kommer efter informationen som har framkommit med glädje sätte klassponsor dekal på min hoj.
Hoppas fler gör likadant så att vi kanske kan få behålla den sponsorn ett tag!!
Efter Crilles andra tråd här att Buddha hoppat av som programledare pga av påhopp från oss känns tungt. Och onödigt.
Nästa SM tävling går hos LMS, där kan det bli hur bra som helst, erfaren arrangör, bana som de flesta kommer "tjuvträna" på imorgon.
Det kan nästan bara bli succé!
(Hoppas bara vädret blir lite bättre..)
Hoppas att det blir en lösning i Sommenfallet och att vi kanske kan bli en egen sektion så vi kan hantera vår tävlingskalender efter vår disciplin och få vår (a) VM förare att deltaga också.