Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja du säg det, har inte erfarenheten för den nivån.
Sen är väl närmsta tävling för oss i skåne göteborg eller?
Men ska man satsa så ska man, har väl rätt så bra förutsättningarna för det behöver mest fart träning race house ger mycket teknik men lite fart.
Ja du säg det, har inte erfarenheten för den nivån.
Sen är väl närmsta tävling för oss i skåne göteborg eller?
Men ska man satsa så ska man, har väl rätt så bra förutsättningarna för det behöver mest fart träning race house ger mycket teknik men lite fart.
Kalmar MK har alltid en enklare tävling varje år men den brukar alltid vara i slutet på sommaren, en mycket trevlig tävling som körs i samband med minimoto RM och 70-racingens RM.
Inget datum är bestämt än för 2007 men det kommer.
kolla in på www.svemo.se , tävlingskalendern , supermoto , där finns hittills endast SM-deltävlingarna med , så fort en klubb har begärt tävlingstillstånd så kommer den med på Svemo:s hemsida .
för er som bor i södra Sverige tror jag att det finns en del tävlingar som ni kan köra i Danmark , håller med om att informationen kunde vara bättre , är det någon som vet hur det blir med Sverige Cupen 2007 ???
det är säkert många som väntar på livstecken från Peter och Daniel i vår sektion inom SVEMO .
Tyvärr kunde jag inte komma till mötet. Pratade med Peter nyss och blev informerad om vad som sas så att även jag vet läget.Det jobbas hela tiden. Vill du veta nåt så varför inte fråga Peter...
Vi (jag å hoff) har t.ex idag varit på möte med just Peter och de andra SM-arrangörerna (de som dök upp förutom TMC var Kortedala och Tranås) och bl.a beslutat om viss samordning av lite diverse inför säsongen.
Tyvärr ser det tydligen för tillfället ut som att det inte blir nåt Strängnäs-rejs utan en massa folk som vill engagera sig. VW-motorsport club består tydligen av TVÅ personer som försöker ordna rejs med syftet att tjäna pengar.
Daniel har tyvärr varit försvunnen sedan i december...
Tyvärr kunde jag inte komma till mötet. Pratade med Peter nyss och blev informerad om vad som sas så att även jag vet läget.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |