Tävling: Vem blir Håkan Juholts efterträdare?

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
Förbereder lite för nästa tävling:

Vem blir Håkan Juholts efterträdare?

sport-26s88ludmila__139927w.jpg

refaat_el-sayed_200.jpg

mona_sahlin.jpg

lasermannen_1_jpg_j_117525d.jpg

minglare_476.jpg

3447786819.jpg

Den som först gissar rätt får ett hemligt pris!

Last edited by a moderator:
..............

..vore jag anhängare av det partiet hade jag förespråkat Margot Wallström i första hand - hon säger dock att hon inte vill och har redan ett jobb som hon nog är till freds med....

Återstår egentligen bara två namn - Carin Jämtin och Ibrahim Baylan......

Med tanke på hur det partiet har funkat och skött sig de sista åren så lär ingen komma att tänka på de få vettiga personer som skulle kunna funka på den posten....

Jag tror att Leif Pagrotsky tar över men det dröjjer några månader till eftersom kolossen vägrar inse att den är inträngd i hörnet och att det inte finns några väggar bakom den - utan den riskerar att rammla ner i avgrunden......

..vore jag anhängare av det partiet hade jag förespråkat Margot Wallström i första hand - hon säger dock att hon inte vill och har redan ett jobb som hon nog är till freds med....

Det vore intressant med en motivering. Hon nämns ofta som drömkandidaten. Jag förstår inte riktigt varför. Vad har hon gjort som är så bra?

Det vore intressant med en motivering. Hon nämns ofta som drömkandidaten. Jag förstår inte riktigt varför. Vad har hon gjort som är så bra?

En drömkandidat för S behöver väl inte gjort nåt bra? Inte precis som att de väljer sina partiledare på skills? :)

En drömkandidat för S får de i så fall vaska fram ur gruvan i Kiruna får nån annan stans hittar de inga som är sossar... Resten av "sossarna" vill bara förskansa sig största möjliga tillgångar på andras bekostnad, vilket leder till "tarvliga" avslöjanden och avgångar/time-outs.

De enda seriösa kandidaterna är väl Jämtin, Baylan och Palm..

Jabar Amin.

Nu kommer ni att säga att han är miljöpartist, men det är han inte alls, han är politiskt prostituerad och sätter upp sig på vilken lista som helst som kan ge ett välbetalt politiskt jobb.

Innan han blev miljöpartist var han ju hängiven socialdemokrat, tills dom förklarade att han inte alls stod på tur till någon valbar plats, då horade han runt på dom andra partiexpiditionerna och hörde sig för men ingen ville ha honom, så han blev miljöpartist, för där kunde han som exotiskt inslag kuppa in sig på listan enbart för att dom är så få....

Tro mig Jabbe blir socialdemokrat igen på en grisblink, det finns ingen trollkarl i världen som vänder en kappa fortare än han...

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park