Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kolla gärna hans övriga skriverier, killen är ett geni.
Men just detta fick mig faktiskt att tänka på alla ggr jag själv stressat & surt kört om sniglar....
Det gick alldelens garanterat till som den uppmärksamhetstörstande bloggaren skriver då?
Det gick alldelens garanterat till som den uppmärksamhetstörstande bloggaren skriver då?
Jag kan skriva ihop en historia värre än det där, med målande beskrivningar av ett barn och ett tyg-lodjur som heter Emil och är vegetarian för han inte tycker om att äta andra djur, som på väg till Internationella rymdstationen prejades av en viasat-sattelit...
Det är konstigt att alla möjliga märkliga händelser inträffar i bloggares liv, varje dag, och extra märkliga saker inträffar alltid när bloggen tappar läsare.
Visst, jag blev också irriterad på en bill som låg tätt bakom mig och sedan körde om i dag, men jag ska inte påstå att han hade torpederat mig om det inte vore för att jag är så förträfflig själv.
Lite skratt skadar ingen har jag hört.
Lägg upp länken på zatzy eller något annat forum med många hormonstinta yngre män och se responsen där.
ja för det finns ju inte så många här...![]()
GuW, du måste få knulla snart.....det här går inte!
Man får ta allt med en nypa sallt, dra av en del, lägga till något annat och sedan avgöra om det över huvud taget spelar någon roll om det hela är sant eller bara ett påhitt..
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |