Tänk vad en liten wheelie kan göra...

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Satt i motorvägscoman på E4/E20 på väg in mot jobbet i morse vid tio i nio..
Tröttt som vanligt, slött lyssnande på radion och undrar vad fasen man inte tar ledigt och sover ut för... Arbetsmoralen på lägre nivå än vanligt.... Det är ju i alla fall fredag, tröstar jag mig med.

Sen i höjd med västertorp/fruängen möter man en KTM av nåt slag (svårt att hinna se vad...) glatt wheeeeeelandes i mittfilen... Wrrroooooooommmm....
Och vips så får man ett leende på läpparna... Som höll i sig ända in på kontorsstolen... :tummenupp

Tack för den, okända KTM förare..... :tummenupp

Macke skrev:
på väg in mot jobbet i morse vid tio i nio..
Tröttt som vanligt, slött lyssnande på radion och undrar vad fasen man inte tar ledigt och sover ut för...

tio i nio.... Det är ju värsta sovmorgonen ju :rolleyes:

DaPirate skrev:
tio i nio.... Det är ju värsta sovmorgonen ju :rolleyes:

Jaaa... jag var ju sååå trött... Var fysiskt omöjligt att kliva upp tidigare än halv åtta... :3freak

(Har ju 45 min. till jobet också...)

halv nio är det ju lunch

Hej hopp jag börjar kl 05 slutar 17.. så vid halv 9 känns det ju som att man ska äta lunch =)
men det är aldrig fel att se nån komma åkandes på bakhjulet :yoparty

Alla skulle varit som du

Macke skrev:
Satt i motorvägscoman på E4/E20 på väg in mot jobbet i morse vid tio i nio..
Tröttt som vanligt, slött lyssnande på radion och undrar vad fasen man inte tar ledigt och sover ut för... Arbetsmoralen på lägre nivå än vanligt.... Det är ju i alla fall fredag, tröstar jag mig med.

Sen i höjd med västertorp/fruängen möter man en KTM av nåt slag (svårt att hinna se vad...) glatt wheeeeeelandes i mittfilen... Wrrroooooooommmm....
Och vips så får man ett leende på läpparna... Som höll i sig ända in på kontorsstolen... :tummenupp

Alla skulle varit som du! Du anar inte hur många morgnar jag skulle förgyllt på väg till jobb då :rofl

Macke skrev:

Fan tänk om alla kunde va lika nöjda när man kör om eller möter dom när man wheeelar ;) brukar oftast bara se arga miner... :yoparty

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park