Tänk vad en liten wheelie kan göra...

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Satt i motorvägscoman på E4/E20 på väg in mot jobbet i morse vid tio i nio..
Tröttt som vanligt, slött lyssnande på radion och undrar vad fasen man inte tar ledigt och sover ut för... Arbetsmoralen på lägre nivå än vanligt.... Det är ju i alla fall fredag, tröstar jag mig med.

Sen i höjd med västertorp/fruängen möter man en KTM av nåt slag (svårt att hinna se vad...) glatt wheeeeeelandes i mittfilen... Wrrroooooooommmm....
Och vips så får man ett leende på läpparna... Som höll i sig ända in på kontorsstolen... :tummenupp

Tack för den, okända KTM förare..... :tummenupp

Macke skrev:
på väg in mot jobbet i morse vid tio i nio..
Tröttt som vanligt, slött lyssnande på radion och undrar vad fasen man inte tar ledigt och sover ut för...

tio i nio.... Det är ju värsta sovmorgonen ju :rolleyes:

DaPirate skrev:
tio i nio.... Det är ju värsta sovmorgonen ju :rolleyes:

Jaaa... jag var ju sååå trött... Var fysiskt omöjligt att kliva upp tidigare än halv åtta... :3freak

(Har ju 45 min. till jobet också...)

halv nio är det ju lunch

Hej hopp jag börjar kl 05 slutar 17.. så vid halv 9 känns det ju som att man ska äta lunch =)
men det är aldrig fel att se nån komma åkandes på bakhjulet :yoparty

Alla skulle varit som du

Macke skrev:
Satt i motorvägscoman på E4/E20 på väg in mot jobbet i morse vid tio i nio..
Tröttt som vanligt, slött lyssnande på radion och undrar vad fasen man inte tar ledigt och sover ut för... Arbetsmoralen på lägre nivå än vanligt.... Det är ju i alla fall fredag, tröstar jag mig med.

Sen i höjd med västertorp/fruängen möter man en KTM av nåt slag (svårt att hinna se vad...) glatt wheeeeeelandes i mittfilen... Wrrroooooooommmm....
Och vips så får man ett leende på läpparna... Som höll i sig ända in på kontorsstolen... :tummenupp

Alla skulle varit som du! Du anar inte hur många morgnar jag skulle förgyllt på väg till jobb då :rofl

Macke skrev:

Fan tänk om alla kunde va lika nöjda när man kör om eller möter dom när man wheeelar ;) brukar oftast bara se arga miner... :yoparty

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back