tänk om svergies trafik va så ;D

Har hört att under en nyårshelg in nam, så dog det 5000 personer i trafiken... trodde väl inte riktigt på den men nu förstår man ju... Dags att skaffa lite trafikregler kanske :tummenupp

avfartsgatan skrev:
Har hört att under en nyårshelg in nam, så dog det 5000 personer i trafiken... trodde väl inte riktigt på den men nu förstår man ju... Dags att skaffa lite trafikregler kanske :tummenupp

Tur man slipper att köra upp där iallafall

Ett par kompisar är på resa nu i bland annat vietnam.
Där såg dom faktiskt en mopedolycka :3freak
Tydligen dör det i snitt 30pers DAGLIGEN i mopedolyckor.
Undrar hur många det är totalt. å hur många som skadas???

Tjenis alla!

Har bott i Vietnam i ca 10 manader nu och kor dagligen 50km eller mer.

Filmen ar gammal, och trafiken ar varre nu.
Enda trafikreglerna som andrats ar hjalmkrav och hogre boter vid rodljuskorning.

Det finns hastighetsbegransningar pa 45km/h-60km/h men inga boter for fortkorning.

Det bor lika mycket folk i Saigon som i hela Sverige tillsammans och alla har en hojj.

Har sjalv kvaddat 2 hojjar pa 10 manader, och ser minst en olycka varje dag.
Har sett folk blitt overkorda av langtradare och folk som gjort framatvolter over taxibilar. Hemskt! men de flesta har inte lart sig kora, de har aldrig lart sig trafikregler. Vid fyrvagskorsningar utan rodljusen kor alla samtidigt, ingen vill vanta.

Polisen jobbar hart och har borjat beslagtagit hojjar en manad for vissa brott, tyvarr har polisen inte en chans att stoppa smitare i denna trafiken. De kor tunga gamla 250cc och blir latt ifrankorda av 15 aringar pa trimmade 125or som kor som grottmongon.

For att inte tala om alla streetrace de har har, de stanger inte av vagar utan sicksackar fram i otroliga hastigheter. Skitkul anda tills nagon krashar.

Har sjalv stallt upp pa ett par streetrace men da for tunga hojjar, men frugan bestamde sig for att hon vill behalla mig ett tag till.

Maste saga att trafiken ar helt galen, men aven skitkul. Har aldrig en trakig stund i trafiken, hander saker hela tiden. Jag gillar den!

/Thenewguy

ps. Se min trad om ni vill veta mer om mina olyckor.

Det är som Thenewguy säger: Ordnat kaos, helt sanslös trafik! Kan inte påstå att jag saknar det heller.

fan vad myssigt men så mycket folk ! tror en h1 hade varit att förredra i den trafiken så kommer man hem hel! men måste nog ha en stor grill fram och bak och på sidorna och galler över rutorna !!!!! hehe

Ett par kompisar är på resa nu i bland annat vietnam.
Där såg dom faktiskt en mopedolycka :3freak
Tydligen dör det i snitt 30pers DAGLIGEN i mopedolyckor.
Undrar hur många det är totalt. å hur många som skadas???

i Usa så sker en trafikolycka med bil var 5:e sekund..12 per minut?(Källa Discovery..)låter mycket men är väl världens biltätaste land.

Värre än myrror för fan.

Helt sjukt, man är rätt glad att det är så sansat i Sverige som det är. Även om man kört för fort ibland..

men det är faen inte kö nånstans! :hihi

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...