Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
FreddiHeja Fredde!!! (Eller Freddie som det står i listan... )![]()
Men att man inte är snabb när man är 16 betyder inte att man är långsam hela livet heller. Jag skulle nog påstå att det inte finns någon svensk förare som i dagsläget är lika snabb som Di Salvo.2751950Loris Capirossi var 16 när han blev världsmästare första gången, så gammal behöver man inte vara för att vara snabb.
Formula Extrem på Daytona blir tufft som tusan med tanke på att flera av toppförarna från andra klasser kör och att Fredde inte kommer ha en Formula Extremehoj. I Supersport är topp 10 möjligt tror jag.2751950Konkurrensen i AMA Supersport är inte mördande, de stora frågetecknena för Fredde som jag ser det är hans förmåga att köra 600 (brukar inte vara något problem för 250-piloter), lära sig banorna (tycker han brukar köra rätt snabbt ganska kvickt på nya banor) och huruvida han håller sig på hjulen och inte går sönder (det här är den verkliga högoddsaren).
Men att man inte är snabb när man är 16 betyder inte att man är långsam hela livet heller. Jag skulle nog påstå att det inte finns någon svensk förare som i dagsläget är lika snabb som Di Salvo.
Formula Extrem på Daytona blir tufft som tusan med tanke på att flera av toppförarna från andra klasser kör och att Fredde inte kommer ha en Formula Extremehoj. I Supersport är topp 10 möjligt tror jag.
Men var inte Hondas budget $10.000.000 vid maximalt utfall?För att återgå till ursprungsämnet så har Yamaha släppt sitt program för RR i USA. Ännu generösare än Honda och Suzuki.
http://www.yamaha-motor.com/sport/events/contingency_rr_07.aspx

Undrar vem som kom på Freddi?2753012Jaja.... Dyslexi...
Jävla messershmitter...![]()
![]()
Okej, då är jag medHondas totala för alla mc-sporter var 10 miljoner medan Yamahas totala för alla sporter är 14 miljoner. De har ju tex högre ersättningar i alla klasserna gällande Roadracing.
Jaja.... Dyslexi...
Jävla messershmitter...![]()
![]()

Va pysslar du med då?!!?!?!?2753310Jag vet en till som kor "over here". Nu pa fredag ar forsta fritraningen. Homestead heter banan, BARA 65.000 askadare som ryms i arenan.![]()
Jag vet en till som kor "over here". Nu pa fredag ar forsta fritraningen. Homestead heter banan, BARA 65.000 askadare som ryms i arenan.![]()
kör hårt håller tummarna lycka tillVa pysslar du med då?!!?!?!?
Fan alex har du fixat en styrningkör hårt håller tummarna lycka till
kom inte hem igen kör som fan o fixa kontrakt i usa så kommer jag o hälsar på
![]()
Kanske det här?Va pysslar du med då?!!?!?!?
Kanske det här?
Saturday, February 10 - Sunday, February 11
CCS Motorcycle Road Racing
Don't miss the Championship Cup Series, as daredevil motorcycle racers return to take on the Speedway's 2.21-mile road course. For more information, call (817) 246-1127 or visit www.ccsracing.com
Fan du ar grym sandmannen!![]()
Återkom efter helgen och berätta hur det gick och hur det var att köraFan du ar grym sandmannen!![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |