TÄVLING: "Bilder från en bildbok"

fluppen skrev:
För dig ja !! för mig e det småpotatis.... Äh...vaffan skicka över två lökar så får du lite småpotatis utav mig, okej ? :tummenupp
Ja jag tjänar ju fasen bara 6lök i månan, så det blir nog lagom med två, å en potatis...

Jag kunde inte låta bli ändå. Bra paus från skolarbetet :hihi

Bifogat

• bikepic3.jpg
    bikepic3.jpg
    141 KB · Visningar: 104
Hum, vet inte, jag är halvt färgblind. Meningen att han ska köra på gammal asfalt..

fluppen skrev:
Hehehe

:hej hållundan

dock seg i ögat idag, så det blir snart tv:en....väntar på BIG BROTHER :Bugar
Haha, de e la inget att spana på? Jaja, ja e schleten med idag så det blir snarklådan ganska snart.

Måste sätta mig å måla denna veckans bild med... Hehe, blir den lila igen månntro? GIVETVIS! :Bugar :bow

hållundan skrev:
Haha, de e la inget att spana på? Jaja, ja e schleten med idag så det blir snarklådan ganska snart.

Måste sätta mig å måla denna veckans bild med... Hehe, blir den lila igen månntro? GIVETVIS! :Bugar :bow

Du var väl inte på spriten igen igår ?
Prova blå färg, det kan va den vinnande nyansen :rolleyes: :tummenupp

fluppen skrev:
Du var väl inte på spriten igen igår ?
Prova blå färg, det kan va den vinnande nyansen :rolleyes: :tummenupp
Heheh, nä, jag var inte på flarran igår. Var dock sugen ett tag. Det gick rykten om att fogerty dock va lite tösstig :tungan Nåväl...

Hmm, blå? Ja det matchar ju mitt fina ställ. Eller va det nått annat du tänkte på? :va

:näsblod :rolleyes: :)

hållundan skrev:
Heheh, nä, jag var inte på flarran igår. Var dock sugen ett tag. Det gick rykten om att fogerty dock va lite tösstig :tungan Nåväl...

Hmm, blå? Ja det matchar ju mitt fina ställ. Eller va det nått annat du tänkte på? :va

:näsblod :rolleyes: :)

Det e vål inte utan anledning fogerty kallas för svampen ?? :D

Blått...jo det e just den anledningen :tummenupp *host*

fluppen skrev:
Det e vål inte utan anledning fogerty kallas för svampen ?? :D

Blått...jo det e just den anledningen :tummenupp *host*

Hehe, han är allt en lurig svamp den där fåggertü. Jag lärde förövrigt honom idag att skriva düschka Y... Ü alltså... det var trevligt...

Hmm, blå?!:va Ja just det. Därför. Okej, hojen blir blå denna gång.

Kanske med nårra fete-dekaler, vem vet?

:hej

Edit: FJÄSSK

hållundan skrev:
Hehe, han är allt en lurig svamp den där fåggertü. Jag lärde förövrigt honom idag att skriva düschka Y... Ü alltså... det var trevligt...

Hmm, blå?!:va Ja just det. Därför. Okej, hojen blir blå denna gång.

Kanske med nårra fete-dekaler, vem vet?

:hej

Edit: FJÄSSK

:spammer

Hahahaha....ni blir det dumburken :3freak

*/ ?>
Back