hållundan
Emozione!
Ja jag tjänar ju fasen bara 6lök i månan, så det blir nog lagom med två, å en potatis...fluppen skrev:För dig ja !! för mig e det småpotatis.... Äh...vaffan skicka över två lökar så får du lite småpotatis utav mig, okej ?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag tjänar ju fasen bara 6lök i månan, så det blir nog lagom med två, å en potatis...fluppen skrev:För dig ja !! för mig e det småpotatis.... Äh...vaffan skicka över två lökar så får du lite småpotatis utav mig, okej ?![]()
blub skrev:Ungh, har mängder att göra i veckan och ska bort i helgen, hur skall jag hinna?Sug på den här for now..
![]()
Hur mycket pyntade han då???? Måste vart mer än 5 lök isåfall!!?!?!??!fluppen skrev:Snyyyyyggt ju...Äh det e lungt, du har en stående vinnarplats![]()
hållundan skrev:Hur mycket pyntade han då???? Måste vart mer än 5 lök isåfall!!?!?!??!
hållundan skrev:Kör han på en gräsmatta?
Jag måste vara detfluppen skrev:Ser du inte att det är en en mossig grusväg ??? du måste va helt blind pöjk![]()
![]()
hållundan skrev:Jag måste vara det
Here we go again...
fluppen
Haha, de e la inget att spana på? Jaja, ja e schleten med idag så det blir snarklådan ganska snart.fluppen skrev:Hehehe
hållundan
dock seg i ögat idag, så det blir snart tv:en....väntar på BIG BROTHER![]()
hållundan skrev:Haha, de e la inget att spana på? Jaja, ja e schleten med idag så det blir snarklådan ganska snart.
Måste sätta mig å måla denna veckans bild med... Hehe, blir den lila igen månntro? GIVETVIS!![]()
![]()
Heheh, nä, jag var inte på flarran igår. Var dock sugen ett tag. Det gick rykten om att fogerty dock va lite tösstigfluppen skrev:Du var väl inte på spriten igen igår ?
Prova blå färg, det kan va den vinnande nyansen![]()
![]()
hållundan skrev:Heheh, nä, jag var inte på flarran igår. Var dock sugen ett tag. Det gick rykten om att fogerty dock va lite tösstigNåväl...
Hmm, blå? Ja det matchar ju mitt fina ställ. Eller va det nått annat du tänkte på?![]()
![]()
![]()
![]()
fluppen skrev:Det e vål inte utan anledning fogerty kallas för svampen ??![]()
Blått...jo det e just den anledningen*host*
hållundan skrev:Hehe, han är allt en lurig svamp den där fåggertü. Jag lärde förövrigt honom idag att skriva düschka Y... Ü alltså... det var trevligt...
Hmm, blå?!Ja just det. Därför. Okej, hojen blir blå denna gång.
Kanske med nårra fete-dekaler, vem vet?
Edit: FJÄSSK
fluppen skrev:
Hahahaha....ni blir det dumburken![]()
hållundan skrev:vaddå spammer?
Nåväl. Hoppas Olga badar idag. Eller, va vet jag. BB är gay.
![]()
Me like. Eller, allt naket är välkommet ska vi väl säga för att vara ärliga. Eller, alla tjejer för den delen.fluppen skrev:Olga har päronrövhon får gärna bada.. BB är
![]()
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan
Screenshot När Buell för... |
|
![]() |
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h
Den brittiske stuntföraren ... |
![]() |
Stora Motorcykelkatalogen 2026
Nu har vi öppnat förbeställ... |
![]() |
Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen