Har äntligen fått hem min R6 bak!
Verkar som den gamla bakramen går att använda efter lite justeringar. Har dock inte listat ut än var bakljuset ska sitta eftersom det är en racebakdel men jag tänkte att någon här kanske har några tips? Tänkte oxå tillverka en sadel som går längs med underdelen på tanken för att dölja springan där (ungefär som det ser ut på den proffisionellt ritade bilden)
Mer bilder kommer nästa vecka när projektet kommit lite längre!
EDIT: Lade till bilden med den ritade sadeln.
Verkar som den gamla bakramen går att använda efter lite justeringar. Har dock inte listat ut än var bakljuset ska sitta eftersom det är en racebakdel men jag tänkte att någon här kanske har några tips? Tänkte oxå tillverka en sadel som går längs med underdelen på tanken för att dölja springan där (ungefär som det ser ut på den proffisionellt ritade bilden)
Mer bilder kommer nästa vecka när projektet kommit lite längre!EDIT: Lade till bilden med den ritade sadeln.
Bifogat
Last edited:

Kan iaf berätta att kåpan hamnade i en lite lägre vinkel än på bilderna ovan (mycket snyggare). Använde mig av ett ducati bakjlus som sitter en bit in under kutsen med integrerad skyltbelysning. Kul att du är intresserad av bygget
i dom där hojarna