Du har alltså 4st lösa och synkar med? Behövs något annat för att koppla in eller det e bara o köra igång när man har dem?
Gängade (m5 till r1?) nipplar till insugen, och nåt att montera klockorna på annars blir man galen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du har alltså 4st lösa och synkar med? Behövs något annat för att koppla in eller det e bara o köra igång när man har dem?
En sak som jag undrar och som jag inte riktigt kunde utläsa från min manual är hur man gör. Plockar man bort insugsrör och sätter fast klockorna på förgasaren eller sitter det nipplar någonstans som man bara ansluter till?
Om det är så då borde man ju i princip bara lossa lite tank och ev kåpor för att komma åt?
Ta bort tank och montera en temporär (typ petflaska) som tank, anslut klockorna och justera vid behov. Ej säker på om luftburken må bort på din hoj.
På din cykel sitter det nipplar med gummihattar som man tar bort, så är de bara att ansluta klockorna. För dig räcker det med 4 sådana klockor så är du redo to go dvs..
Okej så jag behöver alltså bara komma åt dessa fyra nipplar ? sen hur mycket jag måste riva bort för att komma åt dom det är ointressant?
Du kan kolla redan idag: http://www.hydroscand.se/web/Produkter_6_1.aspx![]()
Lånar tråden lite!
Hej alla glada! Jag äger en Bandit 600 som jag skall sälja till en vän nu i veckan! och känner att en förgasarsynkning kan vara på sin plats! Finns det någon i mitt närområde som är villig och har kunskap att utföra detta i veckan för en slant så får ni jätte gärna skicka ett pm! Tyvärr har jag ingen kunskap i det själv! Mvh Kim ENKÖPING
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten