Fredrich
Susar omkring på Autobahn
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Ort
- Hamburg
- Hoj
- Blå ZX-9R. Mod: 00, Hugger, blått kåpglas, ombestyckade förgasare, Titan AkrapÖvik-bolton.
Vet inte om jag direkt retar mig på det.Mattias skrev:Jag kan inte bestämma vad folk ska tycka... Vissa retar sig extramycket på politik, andra på religion.
Det var bara något som slog mig med tanke på all
krigs-fixering vi ser i nyheterna idag.
Skulle man stoppa in en p-rulle i videon så skulle
folk rodna och titta bort.
Jag menar inte att vi skall ge oss ut och knulla hej-vilt
och öppet med varandra på gator och torg.
( Vore iofs en ganska intressant upplevelse
Vad jag menar är att vi kanske skulle fundera på vad
man egentligen borde skämmas för i världen idag.
Och framför allt varför.


