Synas på SH?

Status
Ej öppen för fler svar.

Dust Buster

IBA #53252
Gick med
30 Jun 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 S Adventure -08
Har retat mig på texten som "rullar längst upp på sidan nu en längre tid.

Skall det "biip" vara nödvändigt med en så "biip" enerverande "biip", störande "biip" reklambanner eller vad "biip" det nu heter?

Bort med den "biip" reklambannern omgående föri"biip"

Eller finns det nåt verktyg som man kan använda för att slippa se nåt så "biip" irreterande "biip" "biip" på SH?

Att se/läsa alla andra trådar med "Lunar varning" ringande varningsklockor, är ju "biip" ren avkoppling jämfört med dyngan som rullar längst upp.

Nä nu får det bli en annan sajt ett tag. Loggar ut ett par dar nu, hejs!

BÄTTRING!
 

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Ort
Igelstorp
Hoj
Ducati Monster m900
Installera firefox + noscript, adblock och flashblock så slipper du all reklam.

precis.... om man håller sig borta från herr gates programvaror så kan man faktist få välja själv vad man vill ta del av och inte..

lite som att få välja vilken hoj man själv vill ha istället för att låta kärringen välja :D
 

riverrafter

En afrikansk pungråtta
Gick med
6 Feb 2005
Ort
7:e våningen
Hoj
äldre Yamaha
Ska man vara riktigt ärlig så är det nog snällt om man emellanåt klickar på reklamannonserna.

Vissa har avtal som gör att personen som har hemsidan får pengar efter hur många som klickar vidare på annonsen. Vet inte hur det är med annonserna på sporthoj men troligen är den så på vissa annonser. Expressen och andra sidor är skit samma, men sporthoj.com ska man ta hand om.

Denna sida finns i många avseenden till för oss brukare, så det är ju en bra gest att återgälda detta till de som driver sporthoj. Kostar ju inget att kolla lite på annonserna. Ibland är det tom lite intressant.
 

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Jag tittar på det som intresserar mig,det andra bortser jag ifrån,lite som att inte läsa de trådar man retar sig på.

Henrik
 

Freedom

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2008
Ort
sollentuna
Hoj
suzuki
Jag ska nog öppna plånboken och köpa annonsplatsen och lägga upp ett par nakna brudar med jättebröst så blir det tyst på gnällspikarna som vill ha allt gratis och gnälla så fort deras gratissajt försöker dra in pengar.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag ska nog öppna plånboken och köpa annonsplatsen och lägga upp ett par nakna brudar med jättebröst så blir det tyst på gnällspikarna som vill ha allt gratis och gnälla så fort deras gratissajt försöker dra in pengar.

Snälla, om du gör det, kan du inte starta en tråd där du talar om det så att jag som inte har sett en enda annons sedan stora annonsscriptstrulet får kolla in dom.

Faktum är att jag har startat upp IE ibland just för att hitta MC firmor bland annonserna när jag har letat delar.
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
hahaha vilket jävla gnäll :rofl

Ts kan ju börja skänka pengar till dom som driver sidan istället.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top