Synas på SH?

Status
Ej öppen för fler svar.

Dust Buster

IBA #53252
Gick med
30 Jun 2006
Hoj
KTM 990 S Adventure -08
Har retat mig på texten som "rullar längst upp på sidan nu en längre tid.

Skall det "biip" vara nödvändigt med en så "biip" enerverande "biip", störande "biip" reklambanner eller vad "biip" det nu heter?

Bort med den "biip" reklambannern omgående föri"biip"

Eller finns det nåt verktyg som man kan använda för att slippa se nåt så "biip" irreterande "biip" "biip" på SH?

Att se/läsa alla andra trådar med "Lunar varning" ringande varningsklockor, är ju "biip" ren avkoppling jämfört med dyngan som rullar längst upp.

Nä nu får det bli en annan sajt ett tag. Loggar ut ett par dar nu, hejs!

BÄTTRING!

Installera firefox + noscript, adblock och flashblock så slipper du all reklam.

precis.... om man håller sig borta från herr gates programvaror så kan man faktist få välja själv vad man vill ta del av och inte..

lite som att få välja vilken hoj man själv vill ha istället för att låta kärringen välja :D

Ska man vara riktigt ärlig så är det nog snällt om man emellanåt klickar på reklamannonserna.

Vissa har avtal som gör att personen som har hemsidan får pengar efter hur många som klickar vidare på annonsen. Vet inte hur det är med annonserna på sporthoj men troligen är den så på vissa annonser. Expressen och andra sidor är skit samma, men sporthoj.com ska man ta hand om.

Denna sida finns i många avseenden till för oss brukare, så det är ju en bra gest att återgälda detta till de som driver sporthoj. Kostar ju inget att kolla lite på annonserna. Ibland är det tom lite intressant.

Jag tittar på det som intresserar mig,det andra bortser jag ifrån,lite som att inte läsa de trådar man retar sig på.

Henrik

Jag ska nog öppna plånboken och köpa annonsplatsen och lägga upp ett par nakna brudar med jättebröst så blir det tyst på gnällspikarna som vill ha allt gratis och gnälla så fort deras gratissajt försöker dra in pengar.

Jag ska nog öppna plånboken och köpa annonsplatsen och lägga upp ett par nakna brudar med jättebröst så blir det tyst på gnällspikarna som vill ha allt gratis och gnälla så fort deras gratissajt försöker dra in pengar.

Snälla, om du gör det, kan du inte starta en tråd där du talar om det så att jag som inte har sett en enda annons sedan stora annonsscriptstrulet får kolla in dom.

Faktum är att jag har startat upp IE ibland just för att hitta MC firmor bland annonserna när jag har letat delar.

hahaha vilket jävla gnäll :rofl

Ts kan ju börja skänka pengar till dom som driver sidan istället.

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back