Som sagt, min hoj har börjat läcka lite olja från kickaxeln. Jag planerar att skicka in motorn på helrenovering här i dagarna men undrar iaf vad det kan vara för nåt som är tok.
Och nu en liten chansning och jag vill inte ha några idiotförklaringar här: Kan jag, fast det läcker olja, köra ca 1 timme imorrn om jag håller koll på oljenivån? Jag kommer inte anklaga någon utan vill mest se vad ni skulle ha gjort. Den går ju skitbra för övrigt, inget knack eller något sådant mot vad det var förut.
Beroende på vad som kan vara fel så reserverar jag mig nog för att ställa hojen tills jag har renoverat men jag vill så gärna åka en liten repa imorrn, trots att jag har vridit knät ur led idag när jag high-sidade
Ytterligare en fråga också, hur ser jag om jag har originalkolv alternativt högkomps-kolv, går det att se utan att riva ur hela skiten? *tar för givet att det är kört men man vet aldrig*
Och nu en liten chansning och jag vill inte ha några idiotförklaringar här: Kan jag, fast det läcker olja, köra ca 1 timme imorrn om jag håller koll på oljenivån? Jag kommer inte anklaga någon utan vill mest se vad ni skulle ha gjort. Den går ju skitbra för övrigt, inget knack eller något sådant mot vad det var förut.
Beroende på vad som kan vara fel så reserverar jag mig nog för att ställa hojen tills jag har renoverat men jag vill så gärna åka en liten repa imorrn, trots att jag har vridit knät ur led idag när jag high-sidade

Ytterligare en fråga också, hur ser jag om jag har originalkolv alternativt högkomps-kolv, går det att se utan att riva ur hela skiten? *tar för givet att det är kört men man vet aldrig*