Sydskanes Emse medlemmar här?

Maverick_ou812 skrev:
Förmodligen inte... Kurvis räknar in oss 7 nya som aldrig varit på en bana och inte ens vet om man skall köra höger eller vänstervarv...
Jodå se här,du behöver inte frukta något :tummenupp

Bifogat

• Micke ber.jpg
    Micke ber.jpg
    115.1 KB · Visningar: 128
Maverick_ou812 skrev:
Ja, just det... Tänk om han gör nåt sånt på en heldag med Sydskanes Emse... Hur fan ska man våga ta på sig en integralhjälm då?
Jag kommer att dansa regndans och psyka alla i depån, precis som förra året altså :D

thundrace skrev:
Men hallå!!!! Är ju mitt "huvudnummer".... :D
Okej......?

Årets säsong med Sydskånes Emse på SRW kommer alltså inledas med ett öppningstal av Kurvmakaren och en presentation av styrelsen för att sedan följas av lite underhållning i form av:

:Rockbanan "Jackson 2 - en resa genom tiden i dålig smak" :Rockbanan
Hoppas bara det är musiken och dansen vi får se.
Jakt på små pojkar blir det kanske på banan sen? :skrämd

Maverick_ou812 skrev:
Okej......?

Årets säsong med Sydskånes Emse på SRW kommer alltså inledas med ett öppningstal av Kurvmakaren och en presentation av styrelsen för att sedan följas av lite underhållning i form av:

:Rockbanan "Jackson 2 - en resa genom tiden i dålig smak" :Rockbanan
Hoppas bara det är musiken och dansen vi får se.
Jakt på små pojkar blir det kanske på banan sen? :skrämd
The Jack Ass Brothers kommer du inte att behöva möta på banan, du kör ju i snigeltruppen.

:hihi

GSXR1100R skrev:
The Jack Ass Brothers kommer du inte att behöva möta på banan, du kör ju i snigeltruppen.

:hihi
Hallå... Jag är dessutom stor pojke!!! :fatta! :hihi Dessutom kallas det inte köra när man framför hoj i min fart, det kallas cruisa...

Eftersom din Möghackejakt inte går så bra får du ändra taktik och börja leta BILF´s istället. (Hoppas verkligen inte jag behöver förklara den förkortningen) :rofl

Maverick_ou812 skrev:
Men inte fler Mr Jackson imitationer hoppas vi..? :hihi
"He´s bad, he´s bad, you know it...."

Jackson imitationer??? hörde att han gick til läkaren föratt han hade fått en spåga i pit*en.....men när läkaren hade undersökt honom så sa han " sorry,det är ingen spåga...det är en mjölktand :D

Maverick_ou812 skrev:
Hallå... Jag är dessutom stor pojke!!! :fatta! :hihi Dessutom kallas det inte köra när man framför hoj i min fart, det kallas cruisa...

Eftersom din Möghackejakt inte går så bra får du ändra taktik och börja leta BILF´s istället. (Hoppas verkligen inte jag behöver förklara den förkortningen) :rofl
MILF vet jag vad det är men BILF ..... hmmmmm .... betyder B:et Babes?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT