Sydskanes Emse medlemmar här?

115

(har dubbelkollat att jag verkligen betalt årets medlemsavgift, för annars vet man vad som händer :skrämd )

Maverick_ou812 skrev:
Fan vad många ni är!
Hoppas också på ett nummer i år.... :banana
(Gör inte alla det förresten...? :hihi )
200 medlemmar är taket satt till, Mr K är sist som vanligt....

Ska bli kul att börja köra snart igen :banana

GSXR1100R skrev:
200 medlemmar är taket satt till, Mr K är sist som vanligt....

Ska bli kul att börja köra snart igen :banana
Njaaaaa..... 200 platser är det kanske men det är inte kört... har pratat med Kurvis och Jane, det blir en intagning till i år (kanske fyller på tomma platser). Hoppas på ett medlemskap då.

Maverick_ou812 skrev:
Njaaaaa..... 200 platser är det kanske men det är inte kört... har pratat med Kurvis och Jane, det blir en intagning till i år (kanske fyller på tomma platser). Hoppas på ett medlemskap då.
Det är alltid några slöfisar som "glömmer" att betala, dom platserna är sedan till salu åt er som står i kö för att bli medlem.

Man måste inte vara medlem för att få köra men medlemmar har förtur.

Maverick_ou812 skrev:
Ok, det är ju bra. Men jag vill bli medlem... så är det bara! Måste lära mig hantera hojen under 2005, du bör veta varför...?! ERF 2006.
Det blir nog 15-20 bankörningar i år på SRW, bara att nöta på mannen, jag kör både i RR och Gatgruppen.

#91# (om inte Kurvis redan slängt ut mig, p.g.a. utebliven betalning!)

Med sorg i mitt hjärta så kommr jag inte att vara med i Sydskanes Emse i år och gazza på Sturup. Detta p.g.a. att jag flyttat till Norrköping för jobb skull.
Men jag antar att detta kommer glädje den som får ta över mitt medlemsnummer... :brinnerup

Om tillfälle ges så kommer jag ner nån gång och hälsar på som gäst.

Tack för två bra år med Sydskanes! Mer effektiva bankörningar får man leta efter! :banana

Om någon har vägarna förbi Norrköping eller behöver logi så hör av er! (4 mil N om Sviesta!)

Mr K skrev:
jag ville vara sist ......
Mr K kommer alltid sist ..... säger flickorna ..... muhahahahahah

He he kommer sist.. jo de e så de säger men trots det så är det dig det går för först :tungan

:banana

GSXR1100R skrev:
Det är alltid några slöfisar som "glömmer" att betala, dom platserna är sedan till salu åt er som står i kö för att bli medlem.

Man måste inte vara medlem för att få köra men medlemmar har förtur.

Inte om man kör Motard - endast gamla medlemmar får köra Motard i andra grupper.....men det blir RR gruppen.

Zilversurfer skrev:
Inte om man kör Motard - endast gamla medlemmar får köra Motard i andra grupper.....men det blir RR gruppen.
Ska du köra Motardspår i RR gruppen :confused:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...