Sydskånes på knudan

ThomasN skrev:
Japp, gul blev det. Vågade inte ta röd för jag har aldrig kört bana innan. Dock så blir det ju en körning för mig på Sturup den 21 el 22/5 innan Knutstorp så det var kanske fegt :)

Har du aldrig kört bana innan så är röd ingen grupp att börja med. Jag kör också i gul.

ThomasN skrev:
Japp, gul blev det.

Thomas, Lägg dig efter Mange_H ett par varv, han kör i ett lagom tempo (som jag inte hinner med i iofs, men så e jag feg oxå)

Mange, Din RoH tröja har flyttat.. Den befinner sig numera 2 mil närmre dig.. Tar med den på en TT (eller så kör jag den till dig)

spirre skrev:
Thomas, Lägg dig efter Mange_H ett par varv, han kör i ett lagom tempo (som jag inte hinner med i iofs, men så e jag feg oxå)

Mange, Din RoH tröja har flyttat.. Den befinner sig numera 2 mil närmre dig.. Tar med den på en TT (eller så kör jag den till dig)

Åh vad härligt : Trodde den hade ruttnat bort :tungan
Kör vi imorgon så kan du ju ta med den då ?

ThomasN skrev:
...Dock så blir det ju en körning för mig på Sturup den 21 el 22/5 innan Knutstorp så det var kanske fegt :)
Det är lugnt - kör du sketarna av dem i Gul, så flyttas du över i Röd under dagen. Det finns kanske de i Röd som skall flyttas till Gul...

Börja med Von Vettet... Good luck :tummenupp

Robz skrev:
Det är lugnt - kör du sketarna av dem i Gul, så flyttas du över i Röd under dagen. Det finns kanske de i Röd som skall flyttas till Gul...

:D han e välkommen och försöka alla dagar i veckan!! :D
jag tror han får feta probs att komma före eller om moi :lol

avs: chefen i gula gruppen :rofl

Robz skrev:

Om det inte regnar för då sitter VV och tjurar i cafeterian :hihi

Eftersom jag har ca 40 cm kvar med knät till marken o våga luta mig när jag svänger så lär jag få svårt att få några riktigt superba varvtider :lol Sen går min hojj rätt sunkigt också. Måste synka förgasare...

Men det skall bli kul att börja iallafall. Kommer nog trivas bra i den gula gruppen. Skojjade mest om o köra rött :rolleyes:

kommer men dock som paraply babe!! sparar mig till gotland!!

#57 Thundrace skrev:
Du är min,glöm inte det...dem andra får fixa egna babes.... :fatta!
Jasså, jag hade kunnat tänka mig att låna ut Nina annars.. Men har du nu redan fixat så..
:hihi

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back