Sydskånes på knudan

ThomasN skrev:
Japp, gul blev det. Vågade inte ta röd för jag har aldrig kört bana innan. Dock så blir det ju en körning för mig på Sturup den 21 el 22/5 innan Knutstorp så det var kanske fegt :)

Har du aldrig kört bana innan så är röd ingen grupp att börja med. Jag kör också i gul.

ThomasN skrev:
Japp, gul blev det.

Thomas, Lägg dig efter Mange_H ett par varv, han kör i ett lagom tempo (som jag inte hinner med i iofs, men så e jag feg oxå)

Mange, Din RoH tröja har flyttat.. Den befinner sig numera 2 mil närmre dig.. Tar med den på en TT (eller så kör jag den till dig)

spirre skrev:
Thomas, Lägg dig efter Mange_H ett par varv, han kör i ett lagom tempo (som jag inte hinner med i iofs, men så e jag feg oxå)

Mange, Din RoH tröja har flyttat.. Den befinner sig numera 2 mil närmre dig.. Tar med den på en TT (eller så kör jag den till dig)

Åh vad härligt : Trodde den hade ruttnat bort :tungan
Kör vi imorgon så kan du ju ta med den då ?

ThomasN skrev:
...Dock så blir det ju en körning för mig på Sturup den 21 el 22/5 innan Knutstorp så det var kanske fegt :)
Det är lugnt - kör du sketarna av dem i Gul, så flyttas du över i Röd under dagen. Det finns kanske de i Röd som skall flyttas till Gul...

Börja med Von Vettet... Good luck :tummenupp

Robz skrev:
Det är lugnt - kör du sketarna av dem i Gul, så flyttas du över i Röd under dagen. Det finns kanske de i Röd som skall flyttas till Gul...

:D han e välkommen och försöka alla dagar i veckan!! :D
jag tror han får feta probs att komma före eller om moi :lol

avs: chefen i gula gruppen :rofl

Robz skrev:

Om det inte regnar för då sitter VV och tjurar i cafeterian :hihi

Eftersom jag har ca 40 cm kvar med knät till marken o våga luta mig när jag svänger så lär jag få svårt att få några riktigt superba varvtider :lol Sen går min hojj rätt sunkigt också. Måste synka förgasare...

Men det skall bli kul att börja iallafall. Kommer nog trivas bra i den gula gruppen. Skojjade mest om o köra rött :rolleyes:

kommer men dock som paraply babe!! sparar mig till gotland!!

#57 Thundrace skrev:
Du är min,glöm inte det...dem andra får fixa egna babes.... :fatta!
Jasså, jag hade kunnat tänka mig att låna ut Nina annars.. Men har du nu redan fixat så..
:hihi

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard