Sydafrikans mastifftik söker nytt hem!

Varför ska man ha hund öht?

Sällskap- skaffa människovänner
Hobby- plocka svamp
Jakt är nog enda argumentet som håller för mig

Låt hundarna vara. Merparten av de hundägarna jag känner (borträknat jakthundar) är brudar som egentligen ville ha barn men det gick inte så då fick det bli hund istället.

Hobby- plocka svamp

Låt hundarna vara. Merparten av de hundägarna jag känner (borträknat jakthundar) är brudar som egentligen ville ha barn men det gick inte så då fick det bli hund istället.

Varför skriver du i denna tråd öht? om du är så korkad att du verkligen tror att det bara är brudar som inte får bli befruktade som har hund

Varför skriver du i denna tråd öht? om du är så korkad att du verkligen tror att det bara är brudar som inte får bli befruktade som har hund

Jag sa inte att det bara är den typen av brudar. Men mer parten av de hundägare jag känner.

Ge mig en anledning att skaffa hund ist. Jag tycker synd om alla hundar som precis som många andra husdjur bara är roliga första månaden och sen inte får den uppskattning och stimulans de behöver.

Du fick inte ha djur när du va liten va? O du får inte mycket brudar på kroken i heller verkar d som.

Håll dig till ämnet eller butt out!

Hobby- plocka svamp

Jag sa inte att det bara är den typen av brudar. Men mer parten av de hundägare jag känner.

Ge mig en anledning att skaffa hund ist. Jag tycker synd om alla hundar som precis som många andra husdjur bara är roliga första månaden och sen inte får den uppskattning och stimulans de behöver.

Starta en egen tråd då!!!

Last edited:
Du fick inte ha djur när du va liten va? O du får inte mycket brudar på kroken i heller verkar d som.

Håll dig till ämnet eller butt out!

Vadå ämnet? Tråden började med fodervärd och har pendlat mellan örons vara eller icke vara, djurplågeri och avel det senaste tre sidorna.

Och jo, jag hade djur som barn och jag har hund och brud och barn.

Vadå ämnet? Tråden började med fodervärd och har pendlat mellan örons vara eller icke vara, djurplågeri och avel det senaste tre sidorna.

Och glöm inte bort att du jagar:)

En av dom få yrkesjägarna dessutom:tummenupp

Last edited:

d e redan avklarat allt d som tråden spåra ur o d behövs inte ett spår till, räcker som det är.

tillför något vettigt till tråden istället, d den handlar om ursprungligen!

Ge mig en anledning att skaffa hund.

:tummenupp

Du hade redan hund, avklarat. :tummenupp

Last edited:
Last edited:
Vafan då för? :va

meh... grogg då?

Ska kolla med en polare som hade corso tidigare om han kanske är intresserad, han vill ha vovve igen men hade väl tänkt sig en mastino egentligen tror jag =)

Åh d hade varit super! Har du facebook? Lättare att snacka där isf, eller kanske msn?

Fattar inte varför man inte bara skaffar katt?

Luktar inte bajs i munnen, skäller inte, äter inte ansiktet av små barn, har egen vilja...+ att dom är coola...:tummenupp

[YOUTUBE-ID]4gyR0ZIdoMM[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Det är väl rätt obvious att folk kuperar öronen på hundar för att de ska se farligare ut. Det är folk med taskigt självförtroende som har det behovet. Att hunden ska uppfylla något de själva inte lyckas med. Se själv.

kuperade_1203590574_5608236.jpg

lens3600802_1238207631pitbull.jpg

1198065190cane_corso_italiano.jpg

cane_corso_mastiff_1.jpg

Det är väl rätt obvious att folk kuperar öronen på hundar för att de ska se farligare ut.

Så är det inte alls ju! :mad:
Läs tråden din latmask! Man kuperar hundar för det finns faktiskt mycket värre saker man kan göra mot hundar som orsakar ett livslångt lidande och en kupering gör bara ont en vecka. :tummenupp

Så är det inte alls ju! :mad:
Läs tråden din latmask! Man kuperar hundar för det finns faktiskt mycket värre saker man kan göra mot hundar som orsakar ett livslångt lidande och en kupering gör bara ont en vecka. :tummenupp

Har du inte fått lufta dig tillräckligt idag? Har förstått din synpunkt o din åsikt. Håll dig till Topic eller tralla vidare. :tummenupp

Vill man ha ståndöron kan man ju alltid skaffa en mini-Lassie.
Fast just det ja, de fäster man istället klibb i öronen på för att de ska hänga 1/3del-1/4del. :va

Vill man ha ståndöron kan man ju alltid skaffa en mini-Lassie.
Fast just det ja, de fäster man istället klibb i öronen på för att de ska hänga 1/3del-1/4del. :va

Ja, och vill man hålla på och klippa och ändra utseendet kan man köpa ett uppstoppat gosedjur.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul