Det var ju tur! Jag tycker också att du ska få åka gratis då... heheheSwedie skrev:klart och tydligt nej. Att använda Sporthoj.com ska alltid vara gratis.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det var ju tur! Jag tycker också att du ska få åka gratis då... heheheSwedie skrev:klart och tydligt nej. Att använda Sporthoj.com ska alltid vara gratis.
¨Swedie skrev:klart och tydligt nej. Att använda Sporthoj.com ska alltid vara gratis.
Swedie skrev:Möjligen klumpigt uttryckt. Lite för mycket av "talspråk". Har ändrat. Men mitt önskemål är väl inte direkt orimligt heller?
Är du säker på dom uppgifterna?McB skrev:Säg inte det. Summor runt 50000 för att hyra en bana med säkerhetspersonal på plats är inga ovanligheter.
Edit: dessa prisuppgifter gällde under sommaren 2004.
Falkenberg - 23 000 plus moms
Anderstorp - 9 000 (tre timmar)
Knutstorp - 50 000 plus moms
Sturup - 12 500 plus moms
Mantorp - 50 000 plus moms
Kinnekulle - 28 000 plus moms
Gelleråsen - 30 000 plus moms
Swedie skrev:Möjligen klumpigt uttryckt. Lite för mycket av "talspråk". Har ändrat. Men mitt önskemål är väl inte direkt orimligt heller?
HanneZ skrev:Är du säker på dom uppgifterna?
En ambulans kostar inte 20 k, vart tar resten av pengarna vägen?
Ok, men vart tar dom dryga 20 k vägen då?McB skrev:Priserna kommer direkt från banägaren och är tillförlitliga. Det är inte billigt att hyra bana, om någon nu trodde det.
Men du, stila dig. I varenda tråd det kommer ett inlägg från dig tillför du inte diskussionen ett jota.Tadde skrev:Du är mycket välkommen till oss på bikerboyz.se
dar1man
Swedie skrev:jag har iaf uppskattat ordentligt att de som lagt ut bandagar hittills kontaktat mig före och erbjudit plats som "betalning" / utbyte. Bättre än att ta rena pengar iaf. Är det en privatperson som kommer med klart låga priser för att genomföra en enkel bandag, så är det väl en sak. Det är egentligen valfritt (och uppskattat) att erbjuda mig att åka gratis som utbyte av tjänster. Vill ju inte att bandagar som finns ska bli bortkastade bara för att jag "ska" ha dittan och dattan.
HanneZ skrev:Ok, men vart tar dom dryga 20 k vägen då?
McB skrev:Det får du väl fråga arrangören. Jag har ingen insikt i deras ekonomi.
McB skrev:Priserna kommer direkt från banägaren och är tillförlitliga. Det är inte billigt att hyra bana, om någon nu trodde det.
2fast4hjo skrev:I år har väl också avgiften för ambulans höjts kraftigt, 1000 kr/timme är en uppgift jag har för mig att jag har läst här tidigare avseende kinnekulle.
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |