HanneZ
Avställd
Eum, vilka bandagar går arrangörerna +-0 på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
twinner skrev:Jag känner mig lite kluven. Men varför i helvete ska de sticka i ögonen när nån vill tjäna på nåt?
twinner skrev:Jag känner mig lite kluven. Men varför i helvete ska de sticka i ögonen när nån vill tjäna på nåt?
pakopak skrev:ironi on/ så om jag annonserar ut min hoj på gratisannonserna på sporthoj.com så ska swedie kunna få min hoj? /ironi off
HanneZ skrev:Eum, vilka bandagar går arrangörerna +-0 på?
Gustav O skrev:Den texten var formulerad som en elefant rör sig i en porslinsfabrik.![]()
Förstår tanken men vete tusan...
Briljanto skrev:Att här finns gratis forum och gratis annonsering är MYCKET trevligt, lockar ju hit folk, antagligen en av anledningarna till att det är just gratis..
Det nya kravet är väl rimligt när det gäller företag kan jag tycka, men lite väl häftigt om det är privatpersoner som driver på.
Precis som företag oftast inte få sätta upp annonser på allmänna uppslagstavlor. Konstigare än så är det inte väl?
Varför ska vi få annonsera, prata, ge varann råd, tips och ideér på Swedies Server helt gratis?
Mvh
Briljanto skrev:Varför ska vi få annonsera, prata, ge varann råd, tips och ideér på Swedies Server helt gratis?
Mvh
Ok, vad vet jag... Jag tänkte bara så att på t.ex. Kinnekulle så tar dom ca 700 kr och är la ca. 80 som är där o kör. Efter lite multiplicerande av dessa siffror hamnar man knappast på banhyran...McB skrev:De där arrangören är en eller flera personer som hyr banan för att själva få tillfälle att köra, och samtidigt låter andra vara med för att klara finansieringen.
Jag har själv varit med och arrangerat flertalet sådana tillfällen, och det är endast i undantagsfall som inkomsterna täcker utgifterna. Om de ovanligt nog skulle göra det, tycker jag att arrangörerna kan få behålla de futtiga hundralapparna för att de över huvud taget ställer upp.
HanneZ skrev:Vad spelar det för roll om det är en privatperson eller ett företag som tjänar pengar?
OM det nu är en så lysande affärsidé undrar jag varför det största bolaget gick i putten pga att det inte gick runt?HanneZ skrev:Ok, vad vet jag... Jag tänkte bara så att på t.ex. Kinnekulle så tar dom ca 700 kr och är la ca. 80 som är där o kör. Efter lite multiplicerande av dessa siffror hamnar man knappast på banhyran...
Chronic skrev:För att här vore tomt om det kostade?
Säg inte det. Summor runt 50000 för att hyra en bana med säkerhetspersonal på plats är inga ovanligheter.HanneZ skrev:Ok, vad vet jag... Jag tänkte bara så att på t.ex. Kinnekulle så tar dom ca 700 kr och är la ca. 80 som är där o kör. Efter lite multiplicerande av dessa siffror hamnar man knappast på banhyran...
klart och tydligt nej. Att använda Sporthoj.com ska alltid vara gratis.pakopak skrev:ironi on/ så om jag annonserar ut min hoj på gratisannonserna på sporthoj.com så ska swedie kunna få min hoj? /ironi off
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |