Swedie på bild i IB

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Sidan 37 visar en stilstudie på vår RR stjärna :D

GSXR1100R skrev:
Sidan 37 visar en stilstudie på vår RR stjärna :D

Ohh! Swedie är en megakändis! Hamna i tidningen för att man vurpar. Är det bra eller dåligt? :tungan

Bifogat

• Swedie_vurpar.jpg
    Swedie_vurpar.jpg
    14.7 KB · Visningar: 534
Relapse skrev:
Ohh! Swedie är en megakändis! Hamna i tidningen för att man vurpar. Är det bra eller dåligt? :tungan

Bildtexten säger ju allt, "Johnny Cedergren vurpar". Ja, det gör han. För det mesta. :D

Coolt! :yoparty :yoparty

Swedie är RR-stjärna, inte fan kan du dra till USA nu. Stanna kvar och vurpa här i Sverige istället Swedie!!

Relapse skrev:
Vissa gör allt för att bli en kändis, fame fucktory nästa Swedie :D

hahaha! Fick tidningen idag o tänkte lite löst "hmm, undrar om jag är med."

Jag tror faktiskt att detta är en konspiration mot mig! Det är säkert nån som ogillat mig länge, o tycker att "det här puckot har snackat om hur han kan köra, nu ska vi allt visa alla hur han egentligen kör" :rofl

:rolleyes:

Relapse skrev:

Det återstå att se.

Själv slog jag runt med tävlingsbilen i en vinjett på tv i ett helt år och det lockade till sig flera sponsorer :)

Så det kan vara lyckat trots att det går åt fanders så att säga :tummenupp

Swedie skrev:
hahaha! Fick tidningen idag o tänkte lite löst "hmm, undrar om jag är med."

Jag tror faktiskt att detta är en konspiration mot mig! Det är säkert nån som ogillat mig länge, o tycker att "det här puckot har snackat om hur han kan köra, nu ska vi allt visa alla hur han egentligen kör" :rofl

:rolleyes:
Som Liwa säger så är det viktigt att synas, dina sponsorer blir glada, bästa stället att klota på Knudan är ju i hårnålen, det ger minst skador på kåpor och sånt, det är ju bra om det går att läsa sponsorernas namn efter ett besök i bollhavet, om du drar av i slutet av rakan så förvandlas räcern till en streetfighter på en sekund...

Avdelningen för onödigt vetande meddelar att Anders hallberg som tagit bilden är en gammal välmeriterad motorjournalist från Skövde som åkt hoj ihop med min farsa. :mattias

GSXR1100R skrev:
Som Liwa säger så är det viktigt att synas, dina sponsorer blir glada, bästa stället att klota på Knudan är ju i hårnålen, det ger minst skador på kåpor och sånt, det är ju bra om det går att läsa sponsorernas namn efter ett besök i bollhavet, om du drar av i slutet av rakan så förvandlas räcern till en streetfighter på en sekund...
va säger du... Min blev en streetfighter i hålnålen efter min vurpa..

Det ser jobbigt ut :( Sådär skulle inte jag vilja göra med min retta.... Eller ska man göra sådär och bygga en gatuslagskämpe av den ist så man slipper vara så rädd och grejjerna!?

Me lite fantasi ser det ju nästan ut som om du ger fingret, å isåfall är du ju lika hård som rossi (var det väl?) :D

Stilig bild iaf!

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...