GSXR1100R
The older i get the faster i was
Sidan 37 visar en stilstudie på vår RR stjärna 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Sidan 37 visar en stilstudie på vår RR stjärna![]()
Relapse skrev:Ohh! Swedie är en megakändis! Hamna i tidningen för att man vurpar. Är det bra eller dåligt?![]()
Vissa gör allt för att bli en kändis, fame fucktory nästa SwedieRelapse skrev:Ohh! Swedie är en megakändis! Hamna i tidningen för att man vurpar. Är det bra eller dåligt?![]()
Relapse skrev:Ohh! Swedie är en megakändis! Hamna i tidningen för att man vurpar. Är det bra eller dåligt?![]()
Som Liwa säger så är det viktigt att synas, dina sponsorer blir glada, bästa stället att klota på Knudan är ju i hårnålen, det ger minst skador på kåpor och sånt, det är ju bra om det går att läsa sponsorernas namn efter ett besök i bollhavet, om du drar av i slutet av rakan så förvandlas räcern till en streetfighter på en sekund...Swedie skrev:hahaha! Fick tidningen idag o tänkte lite löst "hmm, undrar om jag är med."
Jag tror faktiskt att detta är en konspiration mot mig! Det är säkert nån som ogillat mig länge, o tycker att "det här puckot har snackat om hur han kan köra, nu ska vi allt visa alla hur han egentligen kör"
![]()
va säger du... Min blev en streetfighter i hålnålen efter min vurpa..GSXR1100R skrev:Som Liwa säger så är det viktigt att synas, dina sponsorer blir glada, bästa stället att klota på Knudan är ju i hårnålen, det ger minst skador på kåpor och sånt, det är ju bra om det går att läsa sponsorernas namn efter ett besök i bollhavet, om du drar av i slutet av rakan så förvandlas räcern till en streetfighter på en sekund...
Så det gäller alltså att vurpa eller vinna.Macho Woman skrev:All publicitet är bra publicitet.
GUL skrev:Så det gäller alltså att vurpa eller vinna.
Du får (be)visa det på lördag, Svensken.Swedie skrev:Har ju förstört min image ju! Jag kraschar aldrig!!![]()
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |