Swedie köp....

de hade nog vart billigare å köpa nått bättre/nyare från början ;)

Jag tycker gott att hon kan köpa sig en egen.

Hur svårt kan det va? Ge henne Aprilian så kan hon köra BoTT :tummenupp

Han är rädd att bli ifrånkörd det är det hela :D

Varför heter inte tråden ALICIA köp en ny hoj?

I dagens jämställda samhälle borde väll så vara fallet. Eller är det så att hon står hemma vid spisen och matar sin utarbetade make, samtidigt som hon föder barn?

Det brukar vara j*vligt viktigt med jämställdheten.
Tills det handlar om att kasta ut pengar..:D Då skall man vara Gentleman minsann!:tungan

Jag börjar förstå varför 2-taktsfolket alltid är så griniga i depån...
Va? Jag förstår inte. Menar du att 2-taktsfolket, till skillnad från 4-taktsfolket, skulle gå runt och sura för att deras hojar alltid är trasiga? Konstigt, jag kunde ha svurit på att det var tvärt om...
:crash

*Friskrivning*
Varning, detta inlägg kan innehålla ironi.

Va? Jag förstår inte. Menar du att 2-taktsfolket, till skillnad från 4-taktsfolket, skulle gå runt och sura för att deras hojar alltid är trasiga? Konstigt, jag kunde ha svurit på att det var tvärt om...
:crash

*Friskrivning*
Varning, detta inlägg kan innehålla ironi.

2t rasar inte de har bara episoder av utokat underhall....

Jag kommer aldrig att förstå fyrtaktsåkare. :confused:
Speciellt inte de som envisas med att köra en gammal 400c fast motorerna bara rasar på löpande band!
Ska du köra SP finns en dokumenterat skitsnabb RS250 för 16000 kr som sagt, sök i SH annonserna.
Näe, nu är ZXR400an igång igen och växlarna ska hålla sig på plats... :) Den går mycket bättre än tidigare hoj.

*ta i trä*

Det finns många banker man kan låna pengar av. Tro mig jag vet.
Jag är banken för tillfället, hon får betala med framtida pengar nån vacker dag :näsblod

Last edited:
Det är ju precis det jag har gjort och min ekonomi räcker endast till en bättre begagnad 400:a

Jag vet en lösning GIFT dej med Mr sporthoj.com så äger du hälften av sidan sen moderare du ju mer än va han gör ju nu på sommaren

Jag är banken för tillfället, hon får betala med framtida pengar nån vacker dag :näsblod

Skärp dej din aprillia Står ju bara och samlar damm se nu till att hon byter klass och kör BOTT på den se så det hade jag gjort om tjejen min hade kört hoj:pannkyss

Last edited:
Jag vet en lösning GIFT dej med Mr sporthoj.com så äger du hälften av sidan sen moderare du ju mer än va han gör ju nu på sommaren

Skärp dej din aprillia Står ju bara och samlar damm se nu till att hon byter klass och kör BOTT på den se så det hade jag gjort om tjejen min hade kört hoj:pannkyss

Åh det var det bästa förslaget på länge. Hej Gotti för du tänkte längre än oss andra. Klart hon ska köra på den. Kom igen nu Swedie, på sätt samlar den inte ett lager damm på sig :D

Åh det var det bästa förslaget på länge. Hej Gotti för du tänkte längre än oss andra. Klart hon ska köra på den. Kom igen nu Swedie, på sätt samlar den inte ett lager damm på sig :D

Japp bästa förslaget på JÄTTElänge :rolleyes:

Men gosh...

Jag vågar inte ens tänka på hur tryckt tonen måste vara i det Sweedieanska residenset numer.. Tänk att få ett helt kollektiv efter sig i värsta häxjakten som kräver att man ska betala för sin tjejs intresse!!

Jag trycker för att fröken min ska vilja gasa, och det går rätt bra. Vi pratar in termer "delad ekonomi", nya däck till mig - klänning+skor till henne = enkelt! (Väldigt enkelt för mig som sannolikt inte är den som tjänar mest :tuttar )

Men kära ni, man måste fan ha viss respekt för att alla inte lever under såna förhållanden. Känns jäkligt trist att så många pressar på att han ska casha ut för 2:e persons leksaker.. Hade hon idag kastat in lika mkt deg men fick mindre budget hade det varit en annan sak, men det känns inte riktigt som att det är fallet.

(Levererat med reservation för att alla andra vet mkt mer än vad jag gör om de reella förhållandena, men på ett publikt forum spelar det mindre roll)

Mina 0,50

Varför heter inte tråden ALICIA köp en ny hoj?

I dagens jämställda samhälle borde väll så vara fallet. Eller är det så att hon står hemma vid spisen och matar sin utarbetade make, samtidigt som hon föder barn?

För att jag startade tråden, jag skriver som jag vill:tungan
Dessutom lovar jag att lipa åt jämO om min sambo köper en hoj till mig, jag är tokbra på att stå vid spisen, diska kan jag också (sätter gränsen vid barnafödande)

Skillnaderna mellan mig och Alicia heter talang och ålder, alltså är det bättre för racingen om Swedie köper en hoj åt Alicia än om jag får en R-hoj för att den är söt.
OCH, eftersom att jag är kvinna behöver jag inte vara logisk:tuttar

Last edited:
Men gosh...

Jag vågar inte ens tänka på hur tryckt tonen måste vara i det Sweedieanska residenset numer.. Tänk att få ett helt kollektiv efter sig i värsta häxjakten som kräver att man ska betala för sin tjejs intresse!!

Du såg/anade inte någon liten minsta ton eller spår av ironi i trådskaperskans startinlägg?? :rolleyes:

Du såg/anade inte någon liten minsta ton eller spår av ironi i trådskaperskans startinlägg?? :rolleyes:

Trådskaperskan kändes som det lilla, handlade snarare om att ett helt fora (med några få undantag) hänger honom för det.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...