Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag kommer aldrig att förstå fyrtaktsåkare.![]()
Hur svårt kan det va? Ge henne Aprilian så kan hon köra BoTT![]()
Varför heter inte tråden ALICIA köp en ny hoj?
I dagens jämställda samhälle borde väll så vara fallet. Eller är det så att hon står hemma vid spisen och matar sin utarbetade make, samtidigt som hon föder barn?

Va? Jag förstår inte. Menar du att 2-taktsfolket, till skillnad från 4-taktsfolket, skulle gå runt och sura för att deras hojar alltid är trasiga? Konstigt, jag kunde ha svurit på att det var tvärt om...Jag börjar förstå varför 2-taktsfolket alltid är så griniga i depån...
Va? Jag förstår inte. Menar du att 2-taktsfolket, till skillnad från 4-taktsfolket, skulle gå runt och sura för att deras hojar alltid är trasiga? Konstigt, jag kunde ha svurit på att det var tvärt om...
![]()
*Friskrivning*
Varning, detta inlägg kan innehålla ironi.
Jag tycker gott att hon kan köpa sig en egen.
Det är ju precis det jag har gjort och min ekonomi räcker endast till en bättre begagnad 400:a
Det finns många banker man kan låna pengar av. Tro mig jag vet.
Näe, nu är ZXR400an igång igen och växlarna ska hålla sig på plats...Jag kommer aldrig att förstå fyrtaktsåkare.![]()
Speciellt inte de som envisas med att köra en gammal 400c fast motorerna bara rasar på löpande band!
Ska du köra SP finns en dokumenterat skitsnabb RS250 för 16000 kr som sagt, sök i SH annonserna.
Jag är banken för tillfället, hon får betala med framtida pengar nån vacker dagDet finns många banker man kan låna pengar av. Tro mig jag vet.

Det är ju precis det jag har gjort och min ekonomi räcker endast till en bättre begagnad 400:a
Jag är banken för tillfället, hon får betala med framtida pengar nån vacker dag![]()

Jag vet en lösning GIFT dej med Mr sporthoj.com så äger du hälften av sidan sen moderare du ju mer än va han gör ju nu på sommaren
Skärp dej din aprillia Står ju bara och samlar damm se nu till att hon byter klass och kör BOTT på den se så det hade jag gjort om tjejen min hade kört hoj![]()
Åh det var det bästa förslaget på länge. Hej Gotti för du tänkte längre än oss andra. Klart hon ska köra på den. Kom igen nu Swedie, på sätt samlar den inte ett lager damm på sig![]()
)Varför heter inte tråden ALICIA köp en ny hoj?
I dagens jämställda samhälle borde väll så vara fallet. Eller är det så att hon står hemma vid spisen och matar sin utarbetade make, samtidigt som hon föder barn?

Men gosh...
Jag vågar inte ens tänka på hur tryckt tonen måste vara i det Sweedieanska residenset numer.. Tänk att få ett helt kollektiv efter sig i värsta häxjakten som kräver att man ska betala för sin tjejs intresse!!
Du såg/anade inte någon liten minsta ton eller spår av ironi i trådskaperskans startinlägg??![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |