Swedie köp....

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
en riktig hoj till din "fru"!
Nu orkar jag inte med en till "oj hoppsan den gick sönder igen-tråd"

Ge Alicia en riktig moppe! :7peta (gärna från 2000-talet)

nej har den rasat igen blir snart en insamling här allså så hon får en riktig hoj :näsblod

jag kan nog bidra med en 100 börjar ju tycka synd om Alice nu :)

Jag bidrar också med en hundring. Alice är jäckligt trevlig person ,mycket trevligare än surhinken swedie:tungan ;)

Klart hon ska ha en hoj som inte är antik, öppna lädret nu gubbe :) Så gör alla vi andra toffelhjältar eller nåt........

Ässch, Tjööp henne en hoj.

/Nitrous

Jag håller med Betsy.

Swedie! KÖP genast en hoj till Alicia nu.

Fast den är inte trasig, den fungerar bara inte som föreskrivet.

Haha vad kul tråd :)

Jag har lagt ner nog med pengar på hennes hoj(ar)... :näsblod

Fast jag tror att det finns möjlighet att den senaste hojen kommer funka... var ett mindre fel än först trott.

ZXR400 är optimalt för henne och troligen roligaste hojen för pengarna (så länge den funkar! :gnissla). Det är inte så att jag inte tror att 600 är roligt eller bra, men inte Rookie 600... för vilt o farligt där.

Men nästa år så ska vi allt se vad vi kan hitta på.

ZXR400 är optimalt för henne och troligen roligaste hojen för pengarna

Jodå, det verkar ju roligt att skruva gammelkawwa... ;)

Om ni envisas med 250Sp så kan ni väl köra en SV650 eller nåt... Eller till och med en 250... :tummenupp

Aja, hoppas ni får ordning på cykeln nu, nu börjar jag tycke riktigt synd om Alicia!!!!

Jodå, det verkar ju roligt att skruva gammelkawwa... ;)

Om ni envisas med 250Sp så kan ni väl köra en SV650 eller nåt... Eller till och med en 250... :tummenupp

Aja, hoppas ni får ordning på cykeln nu, nu börjar jag tycke riktigt synd om Alicia!!!!
Jag börjar förstå varför 2-taktsfolket alltid är så griniga i depån...

Jag har lagt ner nog med pengar på hennes hoj(ar)... :näsblod

Fast jag tror att det finns möjlighet att den senaste hojen kommer funka... var ett mindre fel än först trott.

ZXR400 är optimalt för henne och troligen roligaste hojen för pengarna (så länge den funkar! :gnissla). Det är inte så att jag inte tror att 600 är roligt eller bra, men inte Rookie 600... för vilt o farligt där.

Men nästa år så ska vi allt se vad vi kan hitta på.

Tänk vad lite pengar du hade lagt ut om du köpt henne en RIKTIG HOJ från början :tungan

För vilt och farligt i Rookie 600, ser att du är omtänksam om gumman din. Men hon är tuffare än du tror.....tror jag.

Nä ge henne en hoj redan nu, för så som hon utvecklats så vill jag se henne på en nyare hoj och där hon har hoj som faktiskt passar henne.

Jag vill se Alica köra race och komma i mål utan att saker går sönder. Om allt funkar tror jag på rätt bra placering.

Se så, spring och köp nu. Inse att vi är flera som vill hålla tummen för Alica på racen :)

Jag börjar förstå varför 2-taktsfolket alltid är så griniga i depån...
Jag kommer aldrig att förstå fyrtaktsåkare. :confused:
Speciellt inte de som envisas med att köra en gammal 400c fast motorerna bara rasar på löpande band!
Ska du köra SP finns en dokumenterat skitsnabb RS250 för 16000 kr som sagt, sök i SH annonserna.

Varför heter inte tråden ALICIA köp en ny hoj?

I dagens jämställda samhälle borde väll så vara fallet. Eller är det så att hon står hemma vid spisen och matar sin utarbetade make, samtidigt som hon föder barn?

Haha vilken kul tråd :)

Jag har lagt ner nog med pengar på henne... :näsblod

Ural är optimalt för henne och troligen roligaste hojen för pengarna (OM :fakta den funkar! :gnissla). Det är inte så att jag är snål, men Rookie 600... är för vilt o farligt.

Men redan nästa år så ska vi allt se vad vi kan hitta på mc-skroten!

;) :jäs Kunde inte låta bli att phulqouta... ;)

Varför heter inte tråden ALICIA köp en ny hoj?

I dagens jämställda samhälle borde väll så vara fallet. Eller är det så att hon står hemma vid spisen och matar sin utarbetade make, samtidigt som hon föder barn?

Därför att tråden heter Swedie köp, därav heter den inte Alicia köp ny hoj.

Sen har Alicia köpt en hel del och nu tycker i alla fall jag att Swedie får rycka in och köpa något som verkligen håller då jag vill se hans sambo på racebanan i sommar.

Skiter fullständigt i jämställdhet och det resonemanget. Tänk att allt till slut ska komma att handla om det.

Sen kan man väl köpa sin älskade en hoj bara för man vill.

Håll tråden till att det är lite kul att vi vill att Swedie ska köpa henne en hoj som håller och är henne värdig, just av den anledningen av att vi är flera om vill heja fram henne i sommar.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...