Swedie: Jag vet vad du ska göra!

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date

sandstream

Guest
Swedie: Läste din tråd om en eventuell flytt till Kalifornien och kom på hur du kan förena nytta med nöje: Öppna en nätbutik för motorcykeltillbehör med specialitet att leverera till Sverige (kanske till övriga europeiska länder också)!

Som jag har förstått det så är delarna oftast betydligt mycket billigare där borta och du har ju redan ett stort gäng hojåkare som garanterat kommer att handla!

sandstream71 skrev:
Swedie: Läste din tråd om en eventuell flytt till Kalifornien och kom på hur du kan förena nytta med nöje: Öppna en nätbutik för motorcykeltillbehör med specialitet att leverera till Sverige (kanske till övriga europeiska länder också)!

Som jag har förstått det så är delarna oftast betydligt mycket billigare där borta och du har ju redan ett stort gäng hojåkare som garanterat kommer att handla!

det är ju en bra ide :yoparty

Fy fan vad bara. Gör de så skriver du gift på alla som beställer grejer från usa. Iaf dom som är inreggade på sporthoj.com. Fixa de sewdie. sandstream71 Du är inte dum du inte :D

ajja vem som helst kunnde kläcka den idéen du tror inte att han redan gör det då mer eller mindre?? :fatta:

MostWanted_NKPG skrev:
ajja vem som helst kunnde kläcka den idéen du tror inte att han redan gör det då mer eller mindre?? :fatta:
Vaknat på fel sida idag?

De tycker jag me att den var MostWanted_NKPG så sluta med den där negativa inslällningen å vad glad :)

Nynna på fragglarnas låt så blir du glad. Hur går den nu öööööööö dansa å vad glad, kom med oss låt munnen leee osv osv

Go Swedie...lyssna på grabbarna nu!...jag kommer handla! :tummenupp :banana så nu har du minst typ 4 kunder redan!

/KaliZ

Ingen dum idé alls faktiskt. :tummenupp
Känns lite bättre att handla av någon man "känner".
Dessutom fårstår han ju Svenska så då är det större chans att man lyckas beställa rätt grejjor. :D

Det låter ju jävligt bra! Go for it! :tummenupp
Haha... Kul att alla styr upp hans liv åt honom :hihi

Solid snake skrev:
Jag tror han kommer säga "I´M GONNA BAN YO ASSES!!!" :rolleyes:

(jag skojade bara, snälla banna mig inte)

haha :)
Skall slå på ditt bad ass i sommar!
För nu har jag jävlar i mig fått mina pengar och hoj är inom sikte!

Skit bra idé! Vi o många fler kommer garanterat o köpa..har redan köpt mc delar från US i år för ca 40.000:- (3 pers) o mer kommer det nog o bli.

:tummenupp

Det krävs en del för att vara distributör av ett sådant varumärke.

För övrigt läggs 25% moms + tull på varor som kommer från USA. Det blir inte billigt.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT