swedie.com

Teo skrev:
hur gör du hålet när du baka dina egna ballerina? för att inte tala om randmönstret på den övre delen. du måtte vara en virutuos på dina redskap.
:tungan

DET vågar jag inte berätta..
Men äter inte kakorna själv.. :rolleyes:

TREVLIG HELG på er!!

//Lännström

Killen/tjejen som gjorde den sidan verkar ju inte ha alla cylindrarna under tanken så att säga.. :dummer

snällt gjort? har med hans trakasserier o göra. Nu har jag ju iofs hans adress till var han bor... Men.. äsch! antar det vore överdrift å skicka lite gift å grejs via mail :rolleyes: get even så att säga. :p

Vad har fått honom att hitta på alla fånerier då?
Borde vi ha nästa Sporthoj-fest i hans trädgård?...

Swedie skrev:
snällt gjort? har med hans trakasserier o göra. Nu har jag ju iofs hans adress till var han bor... Men.. äsch! antar det vore överdrift å skicka lite gift å grejs via mail :rolleyes: get even så att säga. :p

om du har lite anthrax eller hur det stavas, kan du ju skicka det!... :rolleyes: hört att det är poppis i USA?

/andreas

Du.. allvarligt.. kommer inte ihåg vad han flippade ur på... men jag bannade honom för att en annan kille ville det.. å sen började skiten som värst iaf.

Detta alltså på www.r1-forum.com. Han bor i Boston, Massacheuse eller hur man stavar det.. lol.

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...