swedie.com

Teo skrev:
hur gör du hålet när du baka dina egna ballerina? för att inte tala om randmönstret på den övre delen. du måtte vara en virutuos på dina redskap.
:tungan

DET vågar jag inte berätta..
Men äter inte kakorna själv.. :rolleyes:

TREVLIG HELG på er!!

//Lännström

Killen/tjejen som gjorde den sidan verkar ju inte ha alla cylindrarna under tanken så att säga.. :dummer

snällt gjort? har med hans trakasserier o göra. Nu har jag ju iofs hans adress till var han bor... Men.. äsch! antar det vore överdrift å skicka lite gift å grejs via mail :rolleyes: get even så att säga. :p

Vad har fått honom att hitta på alla fånerier då?
Borde vi ha nästa Sporthoj-fest i hans trädgård?...

Swedie skrev:
snällt gjort? har med hans trakasserier o göra. Nu har jag ju iofs hans adress till var han bor... Men.. äsch! antar det vore överdrift å skicka lite gift å grejs via mail :rolleyes: get even så att säga. :p

om du har lite anthrax eller hur det stavas, kan du ju skicka det!... :rolleyes: hört att det är poppis i USA?

/andreas

Du.. allvarligt.. kommer inte ihåg vad han flippade ur på... men jag bannade honom för att en annan kille ville det.. å sen började skiten som värst iaf.

Detta alltså på www.r1-forum.com. Han bor i Boston, Massacheuse eller hur man stavar det.. lol.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D