Macho Woman
Äppelkäck
valmers skrev:Du flirtar ju med alla.
Men! Man måste kunna skilja på låtsas och på riktigt!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
valmers skrev:Du flirtar ju med alla.
Men! Man måste kunna skilja på låtsas och på riktigt!Swedie skrev:Det som skulle hindra mig är om jag hittar "världens bästa tjej"... som gillar samma saker som mig i största mån utan att det blir enerverande...hehe!

morecore skrev:fiin fint att dra till Cali. Så du ska gi>ff<ta dig till det. Hört massa sådana historier, ganska invecklade saker. Måste vara förbannat förberedd antar jag, det lär väl bli utfrågningar å grejer.
Själv väntar jag på att min tjej ska plugga klart till jurist och få ett fett jobb i Usa som hon själv räknar med. Tror inte snickare låter så flaschigt om man frågar usas regering om man får komma o bo där =) you never know....
hoppas allt går vägen, och att sidan består så bra som den är!
Jao, känner ju iaf till nårra stycken, en defintivt som jobbade som ram-riktare i LA, Orange Country tror ja de va i... eller Anaheim. Jo Anaheim var det i.sEiKo skrev:Säg aldrig aldrig.
Svenskar har mycket gott rykte som hantverkare i Usa har jag hört.
D.v.s. Hotrod-byggare, snickare m.m.
Stämmer det svidi?
Swedie skrev:.....5-rums hus, dubble garage (tror jag) o diverse annat. Bor med 2 tjejer. yay. Ena pinglan är fotomodell (varit med i diverse tidningar). Hon ser helt reko ut.![]()
|
|
Nyheter från Wunderlich
Wunderlich är ett företag i... |
|
|
Stark Future tredubblar omsättningen
Barcelona, Spanien – april ... |
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |