Du kan komma över i 3 månader iaf! Stanna inte längre o gör som mig. Du ångrar digrougie skrev:Ta mig med dig!!!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du kan komma över i 3 månader iaf! Stanna inte längre o gör som mig. Du ångrar digrougie skrev:Ta mig med dig!!!!![]()
iaf jag var detIceman1975 skrev:Kul för dig!
Så svenskar är poppis där..*hmm*??
Skandinaver upplevs som lite exotiska och har ofta gott rykte; beror mycket på att vi är väldigt bra på engelska.Iceman1975 skrev:Kul för dig!
Så svenskar är poppis där..*hmm*??
Swedie skrev:Hum, nästa år... bye bye Sverige. Hello Cali!![]()
Länk till fet kåk i CaliNä, inte där.. he he. Det huset jag ska flytta in i ligger tyvärr inte vid havet utan faktiskt en bra bit innåt landet. typ 1 timmas körtid.. trist nog. Bläh. Men men, det är najs o grejer. 5-rums hus, dubble garage (tror jag) o diverse annat. Bor med 2 tjejer. yay. Ena pinglan är fotomodell (varit med i diverse tidningar). Hon ser helt reko ut.Heinrich skrev:Är det möjligtvis hit du ska flyttaLänk till fet kåk i Cali
Dolph Lundgren?Swedie skrev:....så trodde inte tjejerna jag var det när jag började snacka. Så pass bra hade jag lärt mig det Engelska språket och att tala med "Cali" dialekt.

Swedie skrev:Hum, nästa år... bye bye Sverige. Hello Cali!![]()
Har precis avslutat ett visst samtal som innebär att jag kan åka tillbaka, dock efter att man gjort lite uppoffringar och öslat pengar o lite sånt på en viss person. he he, vissa kan gi(f)<ss>(t)a sig till det![]()
Jag ska bara ta en allvarlig funderar nu om detta är vad jag vill. Jag har inte önskat annat än tillbaka till USA då jag inte var klar där, jag hade precis kommit in i gänget och skaffat mig ett najs ställe att bo på, en bil och en hoj m.m.
Jag åker inte tillbaka till USA för att jag stödjer Politiken på nått sätt, utan det är livet och vännerna och det sköna "Cali-life" som lockar mig. Spana in serien "The OC" så är det lite av den stilen på det mesta.
Tänkte bara dela med mig av vad jag just vet just blev en möjlighet igen! Jag vet att jag sagt det tidigare, men då var det advokater som sa diverse grejer (advokater ljuger).
Känns somvarit här.
Nu ska jag ut o springa en vända. Måste vara i form inför RR-tävlingen på Knutstorp.
Swedie skrev:. Bor med 2 tjejer. yay. Ena pinglan är fotomodell (varit med i diverse tidningar). Hon ser helt reko ut.![]()

hörredu.. dra tillbaka till skogen i Värmland. Försök inte alltid vara så rolig på andras bekostnad. Kan inte du vara glad för nån annan nån gång?valmers skrev:Dolph Lundgren?
Sitter ju redan där. Det var öppet mål, jag var tvungen att skjuta.Swedie skrev:hörredu.. dra tillbaka till skogen i Värmland. Försök inte alltid vara så rolig på andras bekostnad. Kan inte du vara glad för nån annan nån gång?
Swedie skrev:hörredu.. dra tillbaka till skogen i Värmland. Försök inte alltid vara så rolig på andras bekostnad. Kan inte du vara glad för nån annan nån gång?
Jag var där o köpte motorn jag har i min hoj just nu. Santa Cruz var riktigt divigt ställe. Killen jag köpte motorn från bodde precis vid havet. Det var sand på gatorna som blåst in o det där lukten av varm havslukt. Överallt var det surfare. Trist nog var jag i bilen när jag köpte motorn, så jag fick inte uppleva dom fantastiska vägarna just där omkring. Tänkte dra in till San Fransisco när jag var där, eftersom det bara var 3 mil dit från Santa Cruz. Grattis! Det är ett fint ställe. Lite grönare och finare än Södra Cali. Men Södra Cali är varmare under vintern och mindre regnigt = mer hojåka!Lg skrev:jag åker till Cali 5e juni! kommer va i Santa Cruz.
Wish me luck!
|
|
Nyheter från Wunderlich
Wunderlich är ett företag i... |
|
|
Stark Future tredubblar omsättningen
Barcelona, Spanien – april ... |
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |