Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

haha! japp! Den ligger o dammar här just nu, så gör även din väska.ktmjacke skrev:Swedie!!! Är du klar med min video?(nervös)![]()
Angående det, det kallaste där jag bodde var 6 grader nån kall vinternatt. I övrigt under dagen är det 10-15 grader när det är som kallast under "vintern".ecce skrev:Tja grattis till dig då, ha det så jävla kul mans vi andra dödliga får frysa 11 månder om året...![]()

Närå,vi tar det när vi syns,du lär väl dyka upp på en stockholmsbira nån gång antar jag?Funkade det med det du skulle använda den till då??Swedie skrev:haha! japp! Den ligger o dammar här just nu, så gör även din väska.Skickar på bussgods om du vill, bara att skicka din adress. Tack för lånet!
Coolers! Jag lär ju dra mig uppåt nån gång snart. Videon gjorde inte riktigt jobbet, blev nått kajk med inspelningen. Men det är lugnt. tack iafktmjacke skrev:Närå,vi tar det när vi syns,du lär väl dyka upp på en stockholmsbira nån gång antar jag?Funkade det med det du skulle använda den till då??
Jag förstår inte hellerecce skrev:Men dom har hu inte Svensk jul (barmark),midsommar (med minus grader),sunkit hemkört,salt på vägarna, konstiga tokholmare. VAD SKA DU GÖRA DÄR IGENKLIGEN...
Nä men dra på trissor. Grattis!Swedie skrev:Sporthoj.com går att sköta från Cali. jag kommer ha ett datajobb när bor där.
Cali är svårt att beskriva. Det har sina dåliga sidor, t.ex jäkla dyrt att bo där! Men allt annat är + + + + allt annat är billigare, t.ex bilar, mc, mc-delar, brudar, drinks osv..![]()

Swedie skrev:Tack, det där kändes bra att höra!
Ni ska vet att jag kommer bo på ett väldigt flott ställe där borta...så om ni nånsin känner för att åka över och hälsa på!! För guds skull gör det! Kom gärna några stycken så drar vi ihop fest! Tro mig att "Swedes" lockar till sig brudar!

I mexiko, så är de väldigt billigaBingo skrev:Nä men dra på trissor. Grattis!
Ähum...De där brudarna, exakt hur billiga är de egentligen![]()
Tessan skrev:Men om man är brud då.. Vad lockar man till sig då...?!![]()
|
|
Nyheter från Wunderlich
Wunderlich är ett företag i... |
|
|
Stark Future tredubblar omsättningen
Barcelona, Spanien – april ... |
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |