PIX
Stolt Skåning
HAHHAHAA detta tyckte jag var humorläsning på ganska hög nivå, skönt att höra att det inte bara är jag som kör så fort det bara går.(med bilen då, med hojen vågar jag inte riktigt i kurvorna än men det kommer)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Swedie skrev:Tråkiga är att min koppling dog efter en mongoburnout i snö (4an och 6k varv och det gick 20 enligt mätaren. Det lukta koppling ett par dagar efteråt från och definitivt i bilen). Läcker olja som ett soll. Stoppad i sisådär 10 liter olja sen jag köpte den i oktober. Börjat komma lite missljud i avgassystemet oxå. Troligen bränt hål nånstans. Utöver att vänster framfjäder är helt paj så är väghållningen helt okej. Bra feedback på nått sätt. Man vet vad bilen gör så det är lätt å parera sladdar även om det går 50 i nån kurva eller 120 på nån motorvägsavart eller kurvig 70väg.
Ska förövrigt besiktiga i Maj, men den går inte igenom. Med all säkerhet. Dock fungerar belysningen bra. Nån tsöpa?
Swedie skrev:Tråkiga är att min koppling dog efter en mongoburnout i snö (4an och 6k varv och det gick 20 enligt mätaren. Det lukta koppling ett par dagar efteråt från och definitivt i bilen). Läcker olja som ett soll. Stoppad i sisådär 10 liter olja sen jag köpte den i oktober. Börjat komma lite missljud i avgassystemet oxå. Troligen bränt hål nånstans. Utöver att vänster framfjäder är helt paj så är väghållningen helt okej. Bra feedback på nått sätt. Man vet vad bilen gör så det är lätt å parera sladdar även om det går 50 i nån kurva eller 120 på nån motorvägsavart eller kurvig 70väg.
Ska förövrigt besiktiga i Maj, men den går inte igenom. Med all säkerhet. Dock fungerar belysningen bra. Nån tsöpa?
anja skrev:innan jag åkte bil med Mattias undrade jag varför min mamma satt i bilen och höll i sig och ojade sig när pappa satt vid ratten. nu gör jag likadant. alla lösa delar i Mattias swift håller också på att lossna av ryckande. vad sägs om ett gruppköp av hålla-i-sig-reservdelar?
edit: bakpå motorcykeln är jag inte rädd. visst skriker jag där också ibland, men inte av dödsskräck.

Den är DIN! Köpes 31 April (efter det äre körförbud). Ingen prutmånNexor skrev:2laxar

Swedie skrev:Den är DIN! Köpes 31 April (efter det äre körförbud). Ingen prutmån![]()
Funkar väl lika bra med ett presentkort hos den lokala fiskhandlaren... Två laxar för en Swift är väl ett kap?UrbanTiger skrev:Du har ju köpt den.... sätt in pengarna så kommer nycklar och ägarbevis med posten. Är du helt trög, LR ?
Alicia skrev:Snart går jag ner på mina bara knän och vädjar till våren att den ska skynda sig![]()
Den redan sönderfallna swiften låter som den håller på att rasa ihop när swedie slickar kurvorna som när han kör runt på banan
Handtaget vid min sida kommer snart lossna pågrund av alla panikryckningar
Ni som har åkt med honom vet vad jag pratar om
Nu rattar han swiften som det vore en av rettorna
våren kom hit nu, så jag kan andas ut nångång![]()
Hagster skrev:Känner igen det där... Men jag tyckte det var svinkul, även fast vi nästan satte oss i ett betongfundament![]()

kaZmur skrev:Funkar väl lika bra med ett presentkort hos den lokala fiskhandlaren... Två laxar för en Swift är väl ett kap?

KawaChris skrev:Inte om den är sönderkörd o har körförbud.. Tror nog att bilen har ett negativt värde då eftersom det kostar att skrota den. Kanske kan vara värt det om laxarnas bästföre datum har gått ut![]()
Fluxir skrev:det kostar väl fan inget å få en bil skrotad??
man får väl pengar för det? det har iaf ja fått de gånger jag skrotat bilar. vilket är ett par ggr..
Har en GS 1.3. Inte GTi modellen. Sen lägger jag inte ner pengar på att fixa denna bilen. Den kommer att gå i graven mycket snart.amullo skrev:Swedie.
Jag hittade det du behöver.
http://www.bildelsbasen.se/asp/partsearch/default.asp?action=showitem&lpnr=7758903
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |