Svullna leder

börjar likna stackar bertborge på senaste SH-puben...fast denna gån lite snabbare lösning på problemet
 
Okej! Nu har jag spelat innebandy och det gick faktiskt riktigt bra. Detta är 3e gången jag spelar på en månad ungefär och wow, min kondition är enormt mycket bättre nu. Första gången jag spelade höll jag på att dö efter 15 minuters spelande... Nu klarade jag 1 timma utan direkta problem. Visste, lite andnöd ibland, men rakt igenom spel utan längre pauser. :tummenupp Fortsätter det såhär så har jag konditionen väl uppe tills första tävlingen går av på Anderstorp den 25e April! Woohoo! :rock

Flamma77.... sup mig full :nicka
 
Optimalt skrev:
Står du på betonggolv hela dagarna så skit i stålhättedojjorna och spiktrampet och dra på dig ett par nike air tofflor istället :tummenupp

Personligen har jag nästan slutat gå till farbror doktorn för alvedon och plåster finns på apoteket. Är ju det enda man får ändå innan man inte längre kan stå upp av egen kraft, först då får man hjälp på riktigt.
ät du dina piller så blir du snart som en knarkare :kocko
dummaste komentaren jag hört på länge...
 
Skorpan skrev:
ät du dina piller så blir du snart som en knarkare :kocko
dummaste komentaren jag hört på länge...
Pssst, skorpan, kommentar. Två M.

Nåväl.

OT: Jag knapra Citodon och Tiparol efter min vurpa. De va knas. Beroendeframkallande som bara fan. Har en låda kvar. Nån som vill köpa? :näsblod
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top