Det kan vara ledbandsfäste, ledbanden eller liknande. Jag kraschade för 2 år sedan på crossbanan. Jag fick sprickor i bägge handlederna men det var inte så farligt, men knät, det var inga skador på det, inga som syntes iaf. Men efter ett tag började ledbanden bråka och fortfarande så kan det svullna upp och värka som fan. Man ska tydligen kunna träna upp det på något sätt. Nu vet jag ju inte om det är likadana skador på dej men det kan ju vara ledbandsfästena som fått stryk då du vred föterna...
Det tar tydligen lång tid för det att läka sägs det...
Det tar tydligen lång tid för det att läka sägs det...
Du kan ha (antagligen har du) tänjt ut ett eller flera muskelfesten så att det unjefär blir som hof personer där axeln hoppar ur led.
Marsch iväg till läkaren! Dumt att dämpa symtomen innan du fått diagnos! Seså! Iväg nu... 

Tack för omtanken. Men jag tror det går... vad som jag tror orsakade att jag fick rättså riktigt ont igår var att medans foten svullnade så blev jag fundersam om det inte bara var ett ledband i kläm, så jag försökte knäcka foten, som man gör med fingrarna. Efter 10 minuter så ... ja.. det blev ingen knäckning utan jag la av med det... haha. hoppsan, skulle ha berättat det igår. sojjy. Men jag vet iaf nu om det uppstår igen, helt av "slump".. så ska jag söka för det. Troligen undersöka hjärnan samtidigt.