SVT 2012 Redux. SkåneVårenTuren.

Här nere i mitten av skåneland har solen precis trängt igenom dimman, men det är bara +1. Så det blir nog lite kyligt i början.

Tre önskningar inför dagen.
1. Hyfsat väder, ser det ju ut att bli. :tummenupp
2. Trevlig runda, tror jag säkert att det blir. :tummenupp
3. Att alla kommer hem hela och rena, hoppas på det. :tummenupp

Hoppas ni får en galet bra dag idag! Önskar jag kunde vara med. Tråkigt nog är jag sjukt jetlaggad och hoppar nog mc körning idag :(

Nu är jag hemma hel och ren.... äh ren vet jag inte, men tack för en mycket trevlig dag på underbara skånska vägar.
:tummenupp:tummenupp

stort tack till alla som gjorde denna svt möjlig. tack för god mat och trevligt folk.

Hej fick inte ihop min hoj i tid så kunde inte medverka men hade behövt veta vem som skall ha pengar för maten jag beställt, sen vill jag ha ett tack från han som åt min burgare :)

Om du vill använda Appen CheckMyTour på din Smartphone så är det bra att veta att den fortfarande har en del stora buggar. Men utvecklarna jobbar aktivt på att lösa dem :)

Tack för en mycket bra dag o ett gott gazz me goa vägar :) Skönt att de inte var så många incidenter i år :D Nu blir de soffan för resterande del av kvällen :död

Tack alla som kom, och en stor eloge till Dennis18846 (?) som lät mig och barris lotsa honom genom vägarna i Skåne och luftrummet över rockarp. Film från den snabbe gruppen kommer så fort som möjligt. :)

Tack för en härlig mc-dag! Dom som bangade missade härliga goa mc-vägar! Tacka alla som gjort detta möjligt idag!:banana

Tack för ett fint arrangemang, fin tur, god burgare och en fin guidning av Powerglide!
Hoppas att jag kan hänga med även på NDR!

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!