SVT 2012 Redux. SkåneVårenTuren.

Här nere i mitten av skåneland har solen precis trängt igenom dimman, men det är bara +1. Så det blir nog lite kyligt i början.

Tre önskningar inför dagen.
1. Hyfsat väder, ser det ju ut att bli. :tummenupp
2. Trevlig runda, tror jag säkert att det blir. :tummenupp
3. Att alla kommer hem hela och rena, hoppas på det. :tummenupp

Hoppas ni får en galet bra dag idag! Önskar jag kunde vara med. Tråkigt nog är jag sjukt jetlaggad och hoppar nog mc körning idag :(

Nu är jag hemma hel och ren.... äh ren vet jag inte, men tack för en mycket trevlig dag på underbara skånska vägar.
:tummenupp:tummenupp

stort tack till alla som gjorde denna svt möjlig. tack för god mat och trevligt folk.

Hej fick inte ihop min hoj i tid så kunde inte medverka men hade behövt veta vem som skall ha pengar för maten jag beställt, sen vill jag ha ett tack från han som åt min burgare :)

Om du vill använda Appen CheckMyTour på din Smartphone så är det bra att veta att den fortfarande har en del stora buggar. Men utvecklarna jobbar aktivt på att lösa dem :)

Tack för en mycket bra dag o ett gott gazz me goa vägar :) Skönt att de inte var så många incidenter i år :D Nu blir de soffan för resterande del av kvällen :död

Tack alla som kom, och en stor eloge till Dennis18846 (?) som lät mig och barris lotsa honom genom vägarna i Skåne och luftrummet över rockarp. Film från den snabbe gruppen kommer så fort som möjligt. :)

Tack för en härlig mc-dag! Dom som bangade missade härliga goa mc-vägar! Tacka alla som gjort detta möjligt idag!:banana

Tack för ett fint arrangemang, fin tur, god burgare och en fin guidning av Powerglide!
Hoppas att jag kan hänga med även på NDR!

Nyheter
Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025