Biturbo
Min går i etthundra!
BlueNote skrev:Normalt sett har jag ju henne inlåst.. men just vid tillfälle var jag hemma hos en viss bejb![]()
Typiskt med de där bruttorna.. De bara förstör
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
BlueNote skrev:Normalt sett har jag ju henne inlåst.. men just vid tillfälle var jag hemma hos en viss bejb![]()
Hoztic skrev:Nån har norpat mina ventilhattar på bilen också, så du är inte ensam! Tockna dårar det finns!![]()
Uttrycket "det kostar att ligga på topp" får en helt ny innerbördBlueNote skrev:Normalt sett har jag ju henne inlåst.. men just vid tillfälle var jag hemma hos en viss bejb![]()
Super Blackbird skrev:Minna ventilhattar rök oxå vid något tillfälle, de var blåeloxerade. Även spoilers till vindrutetorkarna försvann spårlöst.
Lime skrev:Priset för snabbaste bryt måste ända snubben som snodde min Fiat Croma få. Jag parkerar utanför porten och med utanför menar jag 2 m från, låser bilen, går upp för två trappor, öppnar dörren, möter sambon som sett mig komma och är på väg ner med vovven och sin väska, jag tar min väska som står innanför dörren och följer henne ner.
Utanför porten står hon och ser förvirrad ut?
"Ställde du inte bilen här som vanligt?"
"Jo... fast nu är den inte här."
"Nä", säger hon och pekar, "den kör där. Lämnade du nycklarna i eller."
Men nej, de hade jag i handen.
92 minuter senar snor polisen buset. Då har han hunnit röka 5-6 ciggisar, sälja min stereo och mina cd-skivor, skjuta in en sil i armen och bloda ner baksätet och skita i framsätet...
Zana skrev:Glenn: Vild gissning, du bor i rågsved...![]()
lägger mig ner på backen o tittar in under bilen o ser ett stympat rör ca 1m in under bilen...Super Blackbird skrev:Minna ventilhattar rök oxå vid något tillfälle, de var blåeloxerade. Även spoilers till vindrutetorkarna försvann spårlöst.
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |