Svin-träffen

benkar skrev:
Hittade en till på Mullergänget, fler ansikten, dock nollkoll på nick...

varken jag eller duccefrank finns med iaf :skrämd :skrämd för mig helt okända fejjor :) kankse några av dom tusentals beundrarna som då och då stannade till :D

Sweedo skrev:
J-r vad med bilder Benkar!
Har ett gig i minnet på kameran?
Bra är dom som vanligt oxå :tummenupp

350 bilder tagna... :skrämd Och lyckades med konststycket att inte tappa bort ett endaste minneskort... :cool: Tar inte med så hög upplösning, så det får plats en del... :o Kommer med tiden upp fler bilder på annan plats, ska bara synka ihop med några andra fototokar... :rolleyes:

Roligast var dock att lyckas med konststycket springa på Sporthoj.com-folket, men å andra sidan gick det ju inte missa, dom bodde 1,37 meter från "tävlingsplatsen" och körde Twin allihopa... :)

/B

twinner666 skrev:
varken jag eller duccefrank finns med iaf :skrämd :skrämd för mig helt okända fejjor :) kankse några av dom tusentals beundrarna som då och då stannade till :D

duccefrank, killen med långt mörkt hår, gula Duccen, vågar jag gissa? Slängde bara upp kameran strax efter att ett gäng mullrat in, men missade uppenbarligen er... :( Hörde dock något om en analog kamera fylld med bilder, (Putteliten), så det finns väl hopp ännu!

/B

benkar skrev:
Hittade en till på Mullergänget, fler ansikten, dock nollkoll på nick...

Där var jag inte nykter :D
Har jag simglasögon på mej??

Missade totalt att du smög fram och fotade Benkar..
Skulle ju ha hälsat och tackat för vägbeskrivningen.
Mannen i mössan verkar sliten :D :D

// Schnyggast på lödags morgonen..

Gänget ifrån mitt i småland... :)

Bifogat

• 100_0057.jpg
    100_0057.jpg
    106.2 KB · Visningar: 191
twinner666 skrev:
är du mannen som nästan blev spetsad av en tältpinne :D

korrekt!

Mad Mike: kul att se att du lever Micke, det var ytterst tveksamt när vi gick förbi ert tält för andra gången på lördan, ni sov som bebisar :D

Bra drag på fredagskvällen...

Bifogat

• 101_0121.jpg
    101_0121.jpg
    77.4 KB · Visningar: 183
Tror att denna norrman har fått lite för mycket starkt i halsen...

Bifogat

• 101_0159.jpg
    101_0159.jpg
    105.2 KB · Visningar: 201
benkar skrev:

Roligast var dock att lyckas med konststycket springa på Sporthoj.com-folket, men å andra sidan gick det ju inte missa, dom bodde 1,37 meter från "tävlingsplatsen" och körde Twin allihopa... :)

/B

Vi blev ju så få tappra till slut så vi gjorde vårt bästa för synas ;) ... och höras, hehe
Det blev go twinmusik där på lördagskvällen :rock

Även full fart på lördagen....

Bifogat

• 102_0228.jpg
    102_0228.jpg
    64.9 KB · Visningar: 179
benkar skrev:
Och så en Bonusbild, en närbild på något snyggt... annars får jag väl stryk av Putteliten.. ;)

:bow
nästa gång SKA jag ha med mig de där hem! faaan att de vaknade när jag försökte fulmeka bort dem på söndagsmorgon :D

nästa gång får det bli en 4dagars även för er J benet :öl :öl
och även en större trupp twinnar :skrämd

J-Bone skrev:
korrekt!

Mad Mike: kul att se att du lever Micke, det var ytterst tveksamt när vi gick förbi ert tält för andra gången på lördan, ni sov som bebisar :D

SOV?

Ihelvete!
Var uppe 0645 och sprang milen runt Borgholm.. :rock

Läskigt med tältpinnar, drömmer fortfarande mardrömmar,
Huh typ 3mm från vänstra hjärtklaffen eller nått..

J-Bone skrev:
Vi blev ju så få tappra till slut så vi gjorde vårt bästa för synas ;) ... och höras, hehe
Det blev go twinmusik där på lördagskvällen :rock

Brukar numera mycket sällan bli något vildare varvande för mig mfl, men på fredagen var det någon illalåtande (typ RadFyra.. :p ) som störde oss i middagssiestan, så vi slog igång 15 hojar, och så var det tyst på andra sidan... :D

/B

jo det va nån jävla 4 som dom totalt varvade skiten ur,smällde och skrek ordentligt :skrämd

En del av oss Tokholmare hade med skylt så att man inte skulle känna sig helt vilse, och ge en viss möjlighet hitta hem till tältet mitt i natten... :D ;)

/B

Bifogat

• 33.jpg
    33.jpg
    84.4 KB · Visningar: 165
Mad Mike skrev:
SOV?

Ihelvete!
Var uppe 0645 och sprang milen runt Borgholm.. :rock

Läskigt med tältpinnar, drömmer fortfarande mardrömmar,
Huh typ 3mm från vänstra hjärtklaffen eller nått..

hehe, du låg i fosterställning i campingstolen och drog timmerstockar och din polare (jag och namn.. ) satt i den andra och sög på tummen.... eller nåt ;)

den där tältpinnen är klassisk redan... :lol

twinner666 skrev:
jo det va nån jävla 4 som dom totalt varvade skiten ur,smällde och skrek ordentligt :skrämd

nä, det värsta är att det lät inte ens bra eller intressant eller nånting.... :whip

benkar skrev:
En del av oss Tokholmare hade med skylt så att man inte skulle känna sig helt vilse, och ge en viss möjlighet hitta hem till tältet mitt i natten... :D ;)

/B

:lol

Last edited:
he he! JO!det kommer talas om den där tältpinnen i flera år.....en mycket agressiv gärning från en mycket agressiv och väldigt trött Kaz. :crash

twinner666 skrev:
he he! JO!det kommer talas om den där tältpinnen i flera år.....en mycket agressiv gärning från en mycket agressiv och väldigt trött Kaz. :crash

framförallt en väääldigt fyllesjuk kaz :öl :crash

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back