Svin-träffen

benkar skrev:
Hittade en till på Mullergänget, fler ansikten, dock nollkoll på nick...

varken jag eller duccefrank finns med iaf :skrämd :skrämd för mig helt okända fejjor :) kankse några av dom tusentals beundrarna som då och då stannade till :D

Sweedo skrev:
J-r vad med bilder Benkar!
Har ett gig i minnet på kameran?
Bra är dom som vanligt oxå :tummenupp

350 bilder tagna... :skrämd Och lyckades med konststycket att inte tappa bort ett endaste minneskort... :cool: Tar inte med så hög upplösning, så det får plats en del... :o Kommer med tiden upp fler bilder på annan plats, ska bara synka ihop med några andra fototokar... :rolleyes:

Roligast var dock att lyckas med konststycket springa på Sporthoj.com-folket, men å andra sidan gick det ju inte missa, dom bodde 1,37 meter från "tävlingsplatsen" och körde Twin allihopa... :)

/B

twinner666 skrev:
varken jag eller duccefrank finns med iaf :skrämd :skrämd för mig helt okända fejjor :) kankse några av dom tusentals beundrarna som då och då stannade till :D

duccefrank, killen med långt mörkt hår, gula Duccen, vågar jag gissa? Slängde bara upp kameran strax efter att ett gäng mullrat in, men missade uppenbarligen er... :( Hörde dock något om en analog kamera fylld med bilder, (Putteliten), så det finns väl hopp ännu!

/B

benkar skrev:
Hittade en till på Mullergänget, fler ansikten, dock nollkoll på nick...

Där var jag inte nykter :D
Har jag simglasögon på mej??

Missade totalt att du smög fram och fotade Benkar..
Skulle ju ha hälsat och tackat för vägbeskrivningen.
Mannen i mössan verkar sliten :D :D

// Schnyggast på lödags morgonen..

Gänget ifrån mitt i småland... :)

Bifogat

• 100_0057.jpg
    100_0057.jpg
    106.2 KB · Visningar: 191
twinner666 skrev:
är du mannen som nästan blev spetsad av en tältpinne :D

korrekt!

Mad Mike: kul att se att du lever Micke, det var ytterst tveksamt när vi gick förbi ert tält för andra gången på lördan, ni sov som bebisar :D

Bra drag på fredagskvällen...

Bifogat

• 101_0121.jpg
    101_0121.jpg
    77.4 KB · Visningar: 183
Tror att denna norrman har fått lite för mycket starkt i halsen...

Bifogat

• 101_0159.jpg
    101_0159.jpg
    105.2 KB · Visningar: 201
benkar skrev:

Roligast var dock att lyckas med konststycket springa på Sporthoj.com-folket, men å andra sidan gick det ju inte missa, dom bodde 1,37 meter från "tävlingsplatsen" och körde Twin allihopa... :)

/B

Vi blev ju så få tappra till slut så vi gjorde vårt bästa för synas ;) ... och höras, hehe
Det blev go twinmusik där på lördagskvällen :rock

Även full fart på lördagen....

Bifogat

• 102_0228.jpg
    102_0228.jpg
    64.9 KB · Visningar: 179
benkar skrev:
Och så en Bonusbild, en närbild på något snyggt... annars får jag väl stryk av Putteliten.. ;)

:bow
nästa gång SKA jag ha med mig de där hem! faaan att de vaknade när jag försökte fulmeka bort dem på söndagsmorgon :D

nästa gång får det bli en 4dagars även för er J benet :öl :öl
och även en större trupp twinnar :skrämd

J-Bone skrev:
korrekt!

Mad Mike: kul att se att du lever Micke, det var ytterst tveksamt när vi gick förbi ert tält för andra gången på lördan, ni sov som bebisar :D

SOV?

Ihelvete!
Var uppe 0645 och sprang milen runt Borgholm.. :rock

Läskigt med tältpinnar, drömmer fortfarande mardrömmar,
Huh typ 3mm från vänstra hjärtklaffen eller nått..

J-Bone skrev:
Vi blev ju så få tappra till slut så vi gjorde vårt bästa för synas ;) ... och höras, hehe
Det blev go twinmusik där på lördagskvällen :rock

Brukar numera mycket sällan bli något vildare varvande för mig mfl, men på fredagen var det någon illalåtande (typ RadFyra.. :p ) som störde oss i middagssiestan, så vi slog igång 15 hojar, och så var det tyst på andra sidan... :D

/B

jo det va nån jävla 4 som dom totalt varvade skiten ur,smällde och skrek ordentligt :skrämd

En del av oss Tokholmare hade med skylt så att man inte skulle känna sig helt vilse, och ge en viss möjlighet hitta hem till tältet mitt i natten... :D ;)

/B

Bifogat

• 33.jpg
    33.jpg
    84.4 KB · Visningar: 165
Mad Mike skrev:
SOV?

Ihelvete!
Var uppe 0645 och sprang milen runt Borgholm.. :rock

Läskigt med tältpinnar, drömmer fortfarande mardrömmar,
Huh typ 3mm från vänstra hjärtklaffen eller nått..

hehe, du låg i fosterställning i campingstolen och drog timmerstockar och din polare (jag och namn.. ) satt i den andra och sög på tummen.... eller nåt ;)

den där tältpinnen är klassisk redan... :lol

twinner666 skrev:
jo det va nån jävla 4 som dom totalt varvade skiten ur,smällde och skrek ordentligt :skrämd

nä, det värsta är att det lät inte ens bra eller intressant eller nånting.... :whip

benkar skrev:
En del av oss Tokholmare hade med skylt så att man inte skulle känna sig helt vilse, och ge en viss möjlighet hitta hem till tältet mitt i natten... :D ;)

/B

:lol

Last edited:
he he! JO!det kommer talas om den där tältpinnen i flera år.....en mycket agressiv gärning från en mycket agressiv och väldigt trött Kaz. :crash

twinner666 skrev:
he he! JO!det kommer talas om den där tältpinnen i flera år.....en mycket agressiv gärning från en mycket agressiv och väldigt trött Kaz. :crash

framförallt en väääldigt fyllesjuk kaz :öl :crash

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...