Sviestad SM

Rokkie600 kommer ju bli brutalt om alla som anmält sig pröjsar, För då kommer till och med folk bli utkvalade från b-finalen..

sege skrev:
Är du inte klok nånstans överhuvudtaget? Jag har kört på Sviestad 3 gånger i mitt liv varav en gång var licenskursen i våras.

Jag kommer inte vara på nån andraplats, om jag kommer på pallen ska jag springa runt Sviestad i kalsonger och hjälm.
Större under har skett. :pannkyss

Med risk för att kallas tjatig...

Jag kan inte komma in på sidan från jobbet...spärrad av outgrundlig anledning...står det nåt porrigt på LMS hemsida ???

Vet att det är otroligt ointressant för er tvåtaktsgubbar...
...men kan någon vänlig själ kika hur många anmälda det är i STD 600 och ev hur många som betalt ??

Mulles skrev:
Med risk för att kallas tjatig...

Jag kan inte komma in på sidan från jobbet...spärrad av outgrundlig anledning...står det nåt porrigt på LMS hemsida ???

Vet att det är otroligt ointressant för er tvåtaktsgubbar...
...men kan någon vänlig själ kika hur många anmälda det är i STD 600 och ev hur många som betalt ??

14st anmälda och 5 betalda.

sege skrev:
Jag kommer inte vara på nån andraplats, om jag kommer på pallen ska jag springa runt Sviestad i kalsonger och hjälm.

Det här kommer jag att skriva ut och ta med så att vi kan se till att du infriar ditt löfte på plats.

oFFkeFF skrev:
Ja, det kan ju knappast bli värre iaf
:rofl

edit: Fredriksson är inte med på listan ännu, då är vi uppe i 28st iaf :)

:rofl :rofl :rofl :rofl
Ang. ej med på listan så är han mitt uppe i husförsäljning, varvid vi startar med ett jäkligt kort varsel beroende på vad som händer med försäljningen.
Bara gubbfan håller sig på hjulen nu i assen så ska det nog bli start....

Macke skrev:
Hmmmm... Är du säker på det? :va

Tar du med dig egen plastic padding, ståltråd, och gängtejp Erik? :rofl

Plastic padding är overkill, svart gaffa är det enda som behövs. Kan snabbt springa över och strajpa din häck med fartränder så du ser ännu snabbare ut....Puss

eus skrev:
Ahmen shit!
Jag som kommer att köra med defekt framgaffel också :eek:

Kan inte jag starta pga dålig framförhållnig och vissa ekonomiska bekymmer vet jag en hoj som kan hyras ut. Om jag ska köra ska du i vanlig ordning få pisk med minst två placeringar.

Victor skrev:
Kan inte jag starta pga dålig framförhållnig och vissa ekonomiska bekymmer vet jag en hoj som kan hyras ut. Om jag ska köra ska du i vanlig ordning få pisk med minst två placeringar.
Jag tror min hoj i trasigt skick är bättre än din i "friskt" skick :D

Klart du ska köra!

Även om trådstartaren är en tvitaktstalliban så vill jag flagga för en inte helt okänd Jerker Axelsson i NSB...

/B

Manne skrev:
Plastic padding är overkill, svart gaffa är det enda som behövs. Kan snabbt springa över och strajpa din häck med fartränder så du ser ännu snabbare ut....Puss

Bara jag ser snabbare ut så är jag nöjd... :tummenupp :rofl

Bj.O.rn skrev:
Även om trådstartaren är en tvitaktstalliban så vill jag flagga för en inte helt okänd Jerker Axelsson i NSB...

/B

Tråden var från början tänkt att hamna i tvåtaktsforumet, vanlig bakfyllemiss ;)

Jerker brukar ju vara rätt snabb...

Bj.O.rn skrev:

/B
Nu ska nog farbror ta på sig läsglasögonen och läsa inlägg 5-8 och 15-16 i denna tråd.

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back