Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Större under har skett.sege skrev:Är du inte klok nånstans överhuvudtaget? Jag har kört på Sviestad 3 gånger i mitt liv varav en gång var licenskursen i våras.
Jag kommer inte vara på nån andraplats, om jag kommer på pallen ska jag springa runt Sviestad i kalsonger och hjälm.

44 av 65 har betalat avgiften.oFFkeFF skrev:Rokkie600 kommer ju bli brutalt om alla som anmält sig pröjsar, För då kommer till och med folk bli utkvalade från b-finalen..

Mulles skrev:Med risk för att kallas tjatig...
Jag kan inte komma in på sidan från jobbet...spärrad av outgrundlig anledning...står det nåt porrigt på LMS hemsida ???
Vet att det är otroligt ointressant för er tvåtaktsgubbar...
...men kan någon vänlig själ kika hur många anmälda det är i STD 600 och ev hur många som betalt ??
Goodstuff skrev:Olsson kommer bryta. Därför är han inte med på min topp tre.
oFFkeFF skrev:14st anmälda och 5 betalda.
sege skrev:Jag kommer inte vara på nån andraplats, om jag kommer på pallen ska jag springa runt Sviestad i kalsonger och hjälm.
Mulles skrev:Tack !!!...Undrar hur det kommer sig att så många betalar för sent, sista dag var igår eller hur !?
oFFkeFF skrev:Ja, det kan ju knappast bli värre iaf
edit: Fredriksson är inte med på listan ännu, då är vi uppe i 28st iaf![]()
Macke skrev:Hmmmm... Är du säker på det?![]()
Tar du med dig egen plastic padding, ståltråd, och gängtejp Erik?![]()
Ahmen shit!oFFkeFF skrev:Rokkie600 kommer ju bli brutalt om alla som anmält sig pröjsar, För då kommer till och med folk bli utkvalade från b-finalen..
eus skrev:Ahmen shit!
Jag som kommer att köra med defekt framgaffel också![]()
Jag tror min hoj i trasigt skick är bättre än din i "friskt" skickVictor skrev:Kan inte jag starta pga dålig framförhållnig och vissa ekonomiska bekymmer vet jag en hoj som kan hyras ut. Om jag ska köra ska du i vanlig ordning få pisk med minst två placeringar.
Manne skrev:Plastic padding är overkill, svart gaffa är det enda som behövs. Kan snabbt springa över och strajpa din häck med fartränder så du ser ännu snabbare ut....Puss

Bj.O.rn skrev:Även om trådstartaren är en tvitaktstalliban så vill jag flagga för en inte helt okänd Jerker Axelsson i NSB...
/B
Nu ska nog farbror ta på sig läsglasögonen och läsa inlägg 5-8 och 15-16 i denna tråd.Bj.O.rn skrev:Även om trådstartaren är en tvitaktstalliban så vill jag flagga för en inte helt okänd Jerker Axelsson i NSB...
/B
valmers skrev:Nu ska nog farbror ta på sig läsglasögonen och läsa inlägg 5-8 och 15-16 i denna tråd.
Jörgen Player Special skrev:Det var en högoddsare.. hehe
/JPS
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |